تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۴۳۰۵۹
فرمانده سپاه کربلا گفت: بسیج از بطن مردم و برخواسته از مردم است و به درد مردم آشنا بوده و دارای بصیرت است.
۰
plusresetminus
افتخار بسیج خدمت بی‌منت به مردم است
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم اهدای ۴۰ سری جهیزیه  به نوعروسان و نیز اهدای ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند در قائم شهر ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیج هر جا که انقلاب به آن نیاز داشته باشد حضور پیدا می‌کند، گفت: بسیج از بطن مردم و برخواسته از مردم است و به درد مردم آشنا بوده و دارای بصیرت است.

مسلمی با بیان این مطلب که نوعدوستی و مردم نوازی از وظایف بسیج است، افزود: بسیج امروز در هر صحنه‌ای ورود پیدا کرده است و ما افتخار می‌کنیم که به عنوان مجموعه سپاه در خدمت مردمی در قالب بسیج هستیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه  امروزه بسیج می‌تواند بزرگترین مشکلات جامعه اسلامی را حل کند، خاطر نشان کرد: نمونه‌های زیادی از خدمات بسیج در کشور وجود دارد برای نمونه ریشه کنی فلج اطفال که توسط بسیج اجرا شد.

مسلمی با بیان این مطلب که بسیج درهر بحران طبیعی و غیرطبیعی ورود پیدا می‌کند و به حل مشکلاتمی پردازد، اضافه کرد: بسیج یک الگوی هوشمند است که یادگار ارزشمند حضرت امام راحل و امام با نگاه حکیمانه خود بسیج تشکیل دادند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه امروز کشور‌های منطقه با الگوگیری از بسیج توانستند بر مشکلات خود فائق بیایند، افزود: امروزه اگر می‌بینیم داعشی در دنیا دنبال حاکمیت نیست و از بین رفته است، به واسطه تفکر بسیجی بود.

مسلمی با تصریح بر اینکه اگر بخشی از مدل بسیجی در حوزه مدیریت کشور حاکم شود و نگاه به  درون در دستور کار قرار گیرد، و نیز چشم به بیگانان نباشد، قطعا می‌توان بر مشکلات کشور فائق آمد، یادآور شد:  این روز‌ها از رسانه‌های ملی شاهد دستاورد‌های بسیجیان مازندران در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و .. هستیم.

فرمانده سپاه کربلا  به ویژگی جوان بسیجی اشاره کرد و گفت: جوانان انقلابی، ولایتمدار، مردم دوست، اگر حمایت شوند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود؛ لذا مردمی که امروز در حوزه اقتصادی دچار مشکلات عدیده‌ای شدند بواسطه  مردم یاری، مردم نوازی و مردم داری بسیج در حوزه‌های مختلف مشکلات در حال برطرف شدن است.

مسلمی  در ادامه سخنان خود، کمک‌های مومنانه را تداعی کننده  کمک‌های مردم از جبهه‌های هشت سال جنگ تحمیلی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که نمی‌توانستند در خط مقدم جبهه حضورپیدا کننددر پشت جبهه به رزمندگان کمک می‌کردند و امروز ما همین صحنه‌ها  را در جبهه سلامت شاهد هستیم.

به گفته فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اگر همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیریم بزرگترین عمل مقابله با استکبار را انجام دادیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴