کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدیقی: مداوم عملکرد ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم/تلاش می‌کنیم ورزش ووشو فعال بماند

3 آذر 1399 ساعت 15:50

رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو به صورت مداوم در حال رصد قهرمانان و ملی پوشان است و ارتباط نزدیکی با آنها دارد.


به گزارش بلاغ به نقل ازامیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی در فدراسیون ووشو، اظهار داشت: با توجه به همگیری ویروس کرونا در سراسر کشور و شرایطی که هم اکنون در آن قرار داریم، فدراسیون ووشو چند وظیفه در بُعد قهرمانی و بُعد ورزش همگانی دارد که تمام تلاش‌مان این است تا به بهترین شکل، نقش اصلی خود را ایفا کنیم. مسابقات بین‌المللی را تا اردیبهشت سال 1400 پیش‌رو نداریم و به همین دلیل فدراسیون ووشو یک بخشی از فعالیت‌هایش را در حوزه آموزش، حوزه ورزش همگانی و سلامت معطوف کرده است. بیش از 180 دوره آموزشی را در چهار ماه گذشته برگزار کردیم که نزدیک به چهار هزار نفر در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.
وی افزود: چندین دوره جدیدی را تعریف کردیم که در نوع خودش برای اولین بار در کشورمان اتفاق می‌افتد. یکی از این دوره‌ها نیز برای بالا بردن سطح آگاهی، دانش و بهبود سطح منابع انسانی حاضر در ووشوی کشور است. دوره مدیریت ورزش را با همکاری اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور را تدارک دیده‌ایم. در مرحله اول به صورت رایگان برای نمایندگان استانی و سبک‌ها برگزار می‌کنیم. هدف‌مان این است که به خاطر ووشو و آینده ووشو، به بهترین شکل ممکن دانش علمی جامعه ووشو را در حوزه مدیریت ورزش بالا ببریم.
رئیس فدراسیون ووشو در مورد برگزاری وبینار طرح سفیر سلامت ووشو هم گفت: امیدوارم با کمک این طرح، بخشی از مسئولیت اجتماعی که ورزش ووشو دارد نسبت به جامعه‌مان را ایفا کنیم، مخصوصاً با توجه به وجود شرایط ویژه و فشاری که روی کادر درمان است، سعی خواهیم کرد به وسیله ورزش و تحرک بیشتر، ان‌شاءالله مردم سلامتی خودشان را حفظ کنند.
صدیقی در خصوص برگزاری رقابتهای آنلاین ووشو، عنوان کرد: مسابقات مجازی قهرمانی کشور را تدارک دیدیم که از یکم تا 15 آذر ماه هیأت‌های استانی ثبت نام انجام می‌دهند و اطلاعات از طرف هیأت‌ها را دریافت می‌کنیم. تا پایان آذر ماه نفرات برتر در بخش مجازی سراسر کشور معرفی می‌شوند.  
وی درباره برگزاری مسابقات حضور نیز یادآور شد: تلاش داریم شرایطی را فراهم کنیم تا مسابقات لیگ برتر ووشو آقایان و بانوان بزرگسالان را تا پایان دی ماه انجام شود. بعد از پایان لیگ هم رقابتهای قهرمانی کشور در بخش تالو کشوری تا پایان سال و با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی برگزار خواهیم کرد. با اینکه شرایط سخت است ولی تلاش می‌کنیم ورزش ووشو فعال بماند تا قهرمانان و مربیان فعالیت حرفه‌ای خودشان را ادامه دهند.  
رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه کادر فنی تیم‌های ملی با ورزشکاران قهرمانان‌ و ملی‌پوش‌مان در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: تا به امروز دو دوره کلاس آموزشی به صورت وبیناری برای تمام ملی‌پوشان و قهرمان در تمام گروه سنی و کادر فنی در جلسه برگزار کرده‌ایم. نکات مهم و فنی مورد نیازشان مطرح شده است که از طرف ورزشکاران هم مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین فدراسیون ووشو به صورت مداوم در حال رصد قهرمانان و ملی پوشان است و ارتباط تنگانگ و نزدیکی با آنها دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443047

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443047/صدیقی-مداوم-عملکرد-ملی-پوشان-رصد-می-کنیم-تلاش-ورزش-ووشو-فعال-بماند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com