تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۴۴
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم گفت: اسامی محتکران لاستیک را دراختیار نهادهای نظارتی قرار می‌دهم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار  گفت: مستندات و اسامی محتکران لاستیک چه خودروهایی سنگین که بنا بوده به قیمت دولتی دراختیار رانندگان ماشین سنگین قرار گیرد و چه خودروهای سبک را در اختیار نهادهای نظارتی قرار می‌دهم.
وی افزود: پس از گرانی قیمت لاستیک دولت تصمیم گرفت تا برای کمک به حمل و نقل عمومی کشور لاستیک با قیمت ارزان در اختیار رانندگان ماشین‌های سنگین قرار دهد.
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم اظهار داشت:‌ متأسفانه این لاستیک‌ها برای عرضه عموما دراختیار کسانی قرار گرفت که اصلا سابقه‌ کاری در این حوزه نداشتند و ثانیاً تنها بخش کمی از این لاستیک‌ها را به دست مصرف کننده‌های اصلی رساندند و مابقی را احتکار کردند.
داداشی خاطرنشان کرد: ‌اگر این روند ادامه پیدا کند بار دیگر شاهد بروز مشکلات در سیستم حمل و نقل عمومی خواهیم بود و بهتر است دستگاه نظارتی هر چه زودتر به این موضوع ورود کنند. 
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دهم اظهار داشت: اخیراً هم رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک اعلام کرده که قیمت لاستیک 50 درصد افزایش پیدا می‌کند. سؤال اینجاست که مگر چند درصد از مواد اولیه برای تولید لاستیک از خارج وارد می‌شود که قیمت آن یکباره تا به این حد افزایش می‌یابد؟





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰