تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۳۸
طرح تحقیق و تفحص از شرکت کفش ملی و نحوه شرکت‌داری شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و سایر شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ آغاز شده و به زودی طرح تحقیق و تفحص از این مجموعه‌ها به هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعباس مقتدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار داشت: به دلیل وضعیت نامطلوب و گلایه‌مندی بازنشستگان نسبت به سرمایه و اموالشان که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در مجموعه‌هایی مانند صندوق بازنشستگی، شستا، صندوق عشایری، صندوق فولاد و... قرار دارد، طرح تحقیق و تفحص از شرکت کفش ملی و نحوه شرکت‌داری شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و سایر شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ آغاز شده و به زودی طرح تحقیق و تفحص از این مجموعه‌ها به هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: شرکت کفش ملی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا ذیل صندوق بازنشستگی کشوری است که دورانی در اوج بوده و بسیار مستعد است اما امروز وضعیت مناسبی ندارد و بنابر گفته عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حتی علاوه بر تعطیل شدن، ماشین‌آلات آن نیز فروخته شده است که به بازنشستگان قول استفاده از ابزار سوال،تحقیق و تفحص، تذکر، ماده ۴۵ و ماده ۲۳۴ و پرسش از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را داده اند.
وی در پایان تصریح کرد: همچنین وزیر ورزش و جوانان به زودی به جهت پاسخ به سؤال از دو میلیون یورویی که از شرکت شستا اخذ کرده و باز نگرداندند به کمیسیون فرهنگی می‌آید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲