تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۲۹
کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «سیدنی پاول»، که پیش از این عضوی از تیم وکلای حقوقی ترامپ معرفی شده بود، عضو تیم حقوقی ترامپ نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکمپین انتخاباتی دونالد ترامپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سیدنی پاول عضو کارزار انتخاباتی ترامپ نیست.
کمپین ترامپ در این بیانیه مدعی شده است که پیگیریها و داخواستهای حقوقی پاول با ظرفیت شخصی صورت گرفته است و وی عضو ستاد انتخاباتی ما نیست!
این درحالیست که بسیاری از شکایتهای کمپین ترامپ در اعتراض به شمارش آراء توسط «رودی جولیانی» و سیدنی پاول و وکلای دیگر تنظیم و تسلیم دادگاهها شده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم پیش از این در یک توئیت پاول را عضوی از «تیم عالی» وکلای انتخاباتی خود خوانده بود.
پاول در نشست خبری اخیر رودی جولیانی برای تشریح روند حقوقی شکایتهای ترامپ در زمینه تقلب در انتخابات ریاست جمهوی 2020 در کنار وی حضور داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 
انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی به دست آورده است.
تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح کرده و گفته تا کشاندن پرونده شکایات انتخاباتی به دیوان عالی آمریکا پیش خواهد رفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما