کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیمارستان سیریک در حد درمان هم امکانات ندارد/ دستگاه سونوگرافی بلااستفاده افتاده است

3 آذر 1399 ساعت 12:40

رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک گفت: بیمارستان سیریک در حد یک بستر درمان امکانات ندارد و مردم انتظار دارند پس از چند سال از افتتاح این بیمارستان قدم‌های لازم برای رفع مشکلات موجود برداشته شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازحسن حاجی‌زاده در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در طول سه سال و چند ماه از عمر شورای پنجم می‌گذرد و بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم مربوط به مشکلات بهداشت و درمان و بیمارستان ٣٢تختخوابی شهرستان سیریک بوده است.
وی افزود: مشکلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک همچنین در نشست با دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر وقت و دکتر جان بابایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی در تهران مطرح کرده‌ایم ولی متاسفانه تغیر محسوسی تاکنون مشاهده نشده است.
حاجی‌زاده گفت: بیمارستان سیریک در حد یک بستر درمان هم امکانات ندارد و مردم انتظار دارند پس از چند سال از افتتاح این بیمارستان، قدم‌های لازم برای رفع مشکلات  موجود برداشته شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک ادامه داد: کمبود پزشک متخصص، نداشتن اتاق عمل، سنوگرافی، رادیولوژی برخی از مشکلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک است.
وی خاطرنشان ساخت: دستگاه سونوگرافی با مشارکت خیرین خریداری شده ولی متاسفانه به دلیل نبود پزشک متخصص هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود همچنین به‌دلیل کمبودها و دیگر مشکلات، خدمات به‌صورت کامل در این بیمارستان انجام نمی‌شود و  برخی از بیماران  برای ادامه درمان به شهرستان میناب اعزام شوند.
حاجی‌زاده احداث و راه‌اندازی خانه‌های بهداشت روستایی در جای جای شهرستان را یکی  از خواسته‌های مردم شهرستان دانست.
در ادامه این نشست حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از شورای شهرستان سیریک که دلسوزانه مشکلات را پیگیری می‌کنند و  همچنین از خیرین سیریکی که مشارکت خوبی در امر توسعه بیمارستان سیریک داشتند، گفت: مردم و خیرین در شهرستان سیریک از ما بیشتر مایه گذاشتند و ما عقب هستیم لازم است برای رفع مشکلات بهداشت و درمان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
وی کمبود پزشک متخصص را یک مشکل سراسری دانست و اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این بیمارستان سامان یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به معاونین خود ماموریت داد مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان را در شهرستان سیریک با جدیت هرچه بیشتر مورد پیگیری قرار دهند و نسبت و تامین پزشک متخصص و راه‌اندازی بخش‌های بیمارستان امام سجاد سیریک، راه‌اندازی خانه‌های بهداشت در روستاها مورد بررسی قرار گیرد. 
دکتر فرشیدی در پایان با اشاره به جمعیت 15 هزار نفری بخش بمانی گفت: مرکز درمانی این بخش به‌زودی به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443026

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443026/بیمارستان-سیریک-حد-درمان-هم-امکانات-ندارد-دستگاه-سونوگرافی-بلااستفاده-افتاده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com