رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک گفت: بیمارستان سیریک در حد یک بستر درمان امکانات ندارد و مردم انتظار دارند پس از چند سال از افتتاح این بیمارستان قدم‌های لازم برای رفع مشکلات موجود برداشته شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسن حاجی‌زاده در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در طول سه سال و چند ماه از عمر شورای پنجم می‌گذرد و بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مردم مربوط به مشکلات بهداشت و درمان و بیمارستان ٣٢تختخوابی شهرستان سیریک بوده است.
وی افزود: مشکلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک همچنین در نشست با دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر وقت و دکتر جان بابایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان علوم پزشکی در تهران مطرح کرده‌ایم ولی متاسفانه تغیر محسوسی تاکنون مشاهده نشده است.
حاجی‌زاده گفت: بیمارستان سیریک در حد یک بستر درمان هم امکانات ندارد و مردم انتظار دارند پس از چند سال از افتتاح این بیمارستان، قدم‌های لازم برای رفع مشکلات  موجود برداشته شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک ادامه داد: کمبود پزشک متخصص، نداشتن اتاق عمل، سنوگرافی، رادیولوژی برخی از مشکلات بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک است.
وی خاطرنشان ساخت: دستگاه سونوگرافی با مشارکت خیرین خریداری شده ولی متاسفانه به دلیل نبود پزشک متخصص هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود همچنین به‌دلیل کمبودها و دیگر مشکلات، خدمات به‌صورت کامل در این بیمارستان انجام نمی‌شود و  برخی از بیماران  برای ادامه درمان به شهرستان میناب اعزام شوند.
حاجی‌زاده احداث و راه‌اندازی خانه‌های بهداشت روستایی در جای جای شهرستان را یکی  از خواسته‌های مردم شهرستان دانست.
در ادامه این نشست حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از شورای شهرستان سیریک که دلسوزانه مشکلات را پیگیری می‌کنند و  همچنین از خیرین سیریکی که مشارکت خوبی در امر توسعه بیمارستان سیریک داشتند، گفت: مردم و خیرین در شهرستان سیریک از ما بیشتر مایه گذاشتند و ما عقب هستیم لازم است برای رفع مشکلات بهداشت و درمان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
وی کمبود پزشک متخصص را یک مشکل سراسری دانست و اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این بیمارستان سامان یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به معاونین خود ماموریت داد مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان را در شهرستان سیریک با جدیت هرچه بیشتر مورد پیگیری قرار دهند و نسبت و تامین پزشک متخصص و راه‌اندازی بخش‌های بیمارستان امام سجاد سیریک، راه‌اندازی خانه‌های بهداشت در روستاها مورد بررسی قرار گیرد. 
دکتر فرشیدی در پایان با اشاره به جمعیت 15 هزار نفری بخش بمانی گفت: مرکز درمانی این بخش به‌زودی به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما