کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکل‌گیری 70هسته مساله‌محور بسیج دانشجویی در هرمزگان

3 آذر 1399 ساعت 12:10

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان از شکل‌گیری 70هسته مساله‌محور بسیج دانشجویی در سطح استان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل ازعارف رئوفی، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تعمیق ارتباط میان امام و امت و همراهی امت با امامشان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی از مهمترین علل شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: حضرت امام (ره) به عنوان ابراستراتژیست عصر معاصر با فرمان تشکیل شجره طیبه بسیج در سال 58 قالبی تعریف شده و مجموعه‌ای بی‌بدیل به نام بسیج را رقم زد و فرمان تشکیل آن را صادر فرمودند.
وی تاکید کرد: مجموعه بسیج در سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، توانست انقلاب را از چالش‌های مختلف عبور بدهد.
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان یادآور شد: در زمانی که تفکر غالب این بود که نوع مواجهه بسیج با دشمنان صرفا در قالب نظامی است لذا حضرت امام (ره) با دوراندیشی خاص خودشان در دوم آذرماه سال 67 دستور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را در پیامی مجزا صادر فرمودند.
رئوفی با اشاره به پیام حضرت امام (ره)  و پس از آن سخنرانی‌ها و پیام‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به بسیج دانشجویی تصریح کرد: تراز فعالیت بسیج دانشجویی، تراز حکم‌رانی انقلاب اسلامی است و نوع نگاه حضرت امام این است که می‌فرمایند بسیج دانشجویی می‌بایست هسته‌های مقاومت را در سرتاسر جهان راه بی‌اندازد.
وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه شما دانشجویان بسیجی در خیمه فرماندهی انقلاب جای خودتان را پیدا کنید، تاکید کرد: بسیج دانشجویی می بایست بتواند در تراز حکمرانی انقلاب اسلامی در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز اثر بگذارد و انقلاب اسلامی را در مراحل پنجگانه برای نیل به تمدن نوین اسلامی ایرانی یاری کند.
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان ادامه داد: با این نوع نگاه و با جمع‌بندی فرامین امامین انقلاب و مطالباتشان از بسیج دانشجویی به این جمع‌بندی می‌رسیم که در برهه حساس کنونی، کمک به حل چالش‌های انقلاب اسلامی و مسائل و مشکلات پیش روی مردم از مهمترین کار ویژه و رسالت مجموعه بسیج دانشجویی است.
رئوفی تاکید کرد: بسیج دانشجویی نهضت نقش‌آفرینی تخصصی و هسته‌های مساله‌محور را در راستای حل مسائل و مشکلات مردم و جامعه راه‌اندازی کرد که این حرکت در سخنرانی ششم آذرماه سال 98 رهبر انقلاب در جمع بسیجیان مورد تایید و تاکید معظم‌له قرار گرفت.
وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در ششم آذرماه سال گذشته یادآور شد: رهبری فرمودند این حرکت که اخیرا توسط بسیج دانشجویی شکل گرفته و این نقش آفرینی تخصصی و نهضت هسته های مساله محور کار مهمی است که جز توصیه های همیشگی ما هم بوده است.
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان  تاکید کرد: این فرمایش رهبر انقلاب عزم ما را راسخ‌تر و گام‌های ما را در این مسیر استوارتر کرد تا با شکل‌دهی به این هسته‌های مساله محور ناظر به مسایل جامعه بتوانیم اثرگذار واقع بشویم.
رئوفی با اشاره به شکل‌گیری 70هسته مساله محور بسیج دانشجویی در سطح استان هرمزگان اظهار داشت: درخشش هسته مساله محور دانشجویان هرمزگانی در جشنواره کشوری نجم با کسب رتبه نخست کشور در پنل گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری در واقع لبیک عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود.
وی خاطرنشان ساخت: این حرکت و این جایگاه در واقع نقطه عطف حرکت دانشجویان بسیجی استان هرمزگان در مسیر نقش‌آفرینی تخصصی و نهضت هسته‌های مساله‌محور که مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی است، خواهد بود و به انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد که در تراز حکمرانی بتواند به سمت و سوی تمدن نوین اسلامی گام بردارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443023

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443023/شکل-گیری-70هسته-مساله-محور-بسیج-دانشجویی-هرمزگان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com