تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۱۷
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شناسایی و دستگیری عامل غیرمجاز تعمیر و فروش سلاح در فضای مجازی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی پلیس مشخص شد فردی در شهرستان قرچک با تبلیغ تعمیرات انواع سلاح گرم در فضای مجازی، اقدام به خرید و فروش اسلحه می‌کند که بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت این فرد شناسایی شد، گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: از مخفیگاه متهم ۴ قبضه تپانچه و ۵ قبضه سلاح لوله بلند که برابر نظریه کارشناسان سلاح شناسی تعداد ۳ قبضه از سلاح‌های مورد اشاره جنگی و یک قبضه شکاری دست‌ساز و الباقی شبه سلاح قاچاق و دارای قدرت تخریب بالا هستند، کشف شد.
سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس اتهام خود قبول داشته و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شناسائی دیگر عوامل دخیل در این پرونده ادامه دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰