تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۱۳
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین بااعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان طراحی و اجراشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت: بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین نخستین بوستان طبقاتی شهر قم بوده که با توجه به توپوگرافی خاص این منطقه طراحی و ساخته‌شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم مساحت دیوار سبز این بوستان را ۵ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: ۱۵ هزار متر آبیاری مکانیزه در این بوستان اجراشده و گونه‌های مناسب با اقلیم قم کاشته و مجموعه‌های بازی کودکان و ست‌های ورزشی در این بوستان اجراشده است.
اصفهانیان مقدم مساحت کلی بوستان را ۳ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده در این بوستان ۲۲ میلیارد تومان بوده و همزمان با هفته بسیج این بوستان به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افتتاح باغ پرندگان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری دانست و بیان کرد: باغ پرندگان با مساحتی برابر ۷ هکتار و اعتباری بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم آب‌نمای باغ پرندگان را با طولی برابر۶۰۰ متر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نوع پرنده مختلف در این باغ نگهداری شده و یک بخش از بوستان نیز به گیاهان و پرندگان حاره‌ای اختصاص داده‌شده است.
اصفهانیان مقدم در پایان باغ پرندگان را دارای کارکرد شهری و فراشهری دانست و تأکید کرد: امیدواریم شهروندان و زائران از این بوستان کمال استفاده را برده و در افزایش نشاط اجتماعی تأثیر فراوانی دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴