کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوالنور: آقای روحانی؛ به حضرت عباس هیچ‌کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست

2 آذر 1399 ساعت 23:41

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور به حضرت عباس و به کسی که شما قبول دارید هیچ‌کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم ها نیست اما از موضع عزت و اقتدار ورود کنید تا حق مردم تضییع نشود و از بین نرود.


به گزارش بلاغ، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی روز یکشنبه، ۲ آذرماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: جناب آقای رئیس جمهور هنوز تکلیف انتخابات آمریکا به طور قطعی معلوم نشده است اما اطرافیان شما و شما با بی نظمی و آنارشیسم در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن هستید.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: هرکسی می داند و یقیناً شما و کابینه تان به عنوان امنیتی‌ترین و سیاسی‌ترین کابینه بعد از انقلاب این را می دانید که اگر از موضع سستی و ضعف برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست می‌دهید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم می کنید.

وی گفت: شاعر درست گفته است اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است. آقای رئیس جمهور به حضرت عباس و به کسی که شما قبول دارید هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم ها نیست اما از موضع عزت و اقتدار ورود کنید تا حق مردم تضییع نشود و از بین نرود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور از موضع عجز از همین اول شروع نکنید که برجام بدبختی و ادامه بدبختی بیشتر برای مردم فراهم کنید، بلکه از موضع قدرت و عزت ورود کنید، از اصول ارزش ها و حقوق ملت عقب نشینی نکنید، محکم بایستید.

این نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولتی ها، گفت: چه معنی دارد که اطرافیان شما در تمجید آمریکا در حل این موضوع که می خواهیم تحریم ها را برداریم تمام حملاتشان را به نیروهای منتقد داخلی داشته باشند وقتی شما می خواهید تحریک کنید در واقع می خواهید دعوا کنید که موضع باطل و غلط تان را بپوشانید.

وی توصیه کرد که شما بر روی امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز باشید نه اینکه مرتب فریاد ننه من غریبم سردهید.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این تذکر، گفت: تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران به ناحق است و باید گفت دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان تحریم داشتند بنابراین امیدی به هیچ کدام نیست مگر ملت بزرگ ایران و دولت سخنان حضرت آقا را گوش دهند و مقاوم باشند.


کد مطلب: 442990

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442990/ذوالنور-آقای-روحانی-حضرت-عباس-هیچ-کس-این-مجلس-مخالف-برداشتن-تحریم-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com