تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۴۲۹۸۵
۱۷۷ بیمار با احتمال ابتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.
۰
plusresetminus
شناسایی ۱۷۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران
به گزارش بلاغ، در حال حاضر ۸۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص و ۱۹۹ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۱۵۴ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیر مجموعه این دانشگاه پذیرش و بستری و در همین مدت ۱۲۳ نفر هم ترخیص شدند.

موسوی افزود: هم اکنون ۶۷۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری بوده و از این تعداد ۱۶۵ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
 
جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۲۳ بیمار کرونایی جدید، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۰ بیمار نیز با بهبودی نسبی برای ادامه مراحل بعدی درمان (قرنطینه خانگی) در منزل مرخص شدند.

وی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴