تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۴۲۹۸۱
در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاهی کشور ۵ تیم به پیروزی رسیدند و ۴ دیدار با تساوی به پایان رسید و رایکا بابل در خانه برابر حریفش متوقف شد.
۰
plusresetminus
توقف خانگی رایکا در ایستگاه نخست برابر استقلال ملاثانی
به گزارش بلاغ؛ هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور امروز برگزار شد و تیم‌های خیبرخرم آباد، پارس جنوبی، استقلال خوزستان،‌ قشقایی شیراز و هوادار به پیروزی رسیدند.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته، تیم رایکای بابل در خانه و در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل برابر تیم فوتبال استقلال ملاثانی قرار گرفت.
شاگردان دست نشان که اولین بازی فصل خود را انجام میدادند در ابتدا توسط علی خسرو نژاد در دقیقه ۳۸ با یک گل از حریف خود پیش افتادند و نیمه نخست را با این برتری خفیف به رختکن رفتند.
رضا نبی‌زاده بازیکن رایکای بابل در نیمه نخست با تصمیم داور این دیدار، از زمین مسابقه اخراج شد تا رایکایی‌ها ۱۰ نفره بازی را ادامه دهند.
در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و استقلالی‌ها برای جبران گل خورده به میدان آمدند.  با شروع نیمه دوم استقلال ملاثانی با یک بازیکن بیشتر، بازی پر فشاری را آغاز کرد و توانستند یک گل وارد دروازه بابلی‌ها کنند که این گل با تصمیم کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد تا همچنان ریکایی‌ها پیروز میدان باشند.
در ادامه چندین موقعیت گلزنی برای هر دو تیم به دست آمد که با بی دقتی مهاجمین دو تیم از دست رفت اما تیم استقلال ملاثانی در دقیقه ۹۴ و در زمانی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد و دو تیم امتیازات این دیدار را بین خودشان تقسیم کنند.
 ۴ دیدار هم امروز با تساوی به پایان رسید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰