تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۶۹
مرجع تقلید با اشار به پویش همدلی گفت: در این شرایط کرونایی، نیازمندان به کمک ما احتیاج دارند پس هر مسلمانی موظف است که دست هموطن خود را بگیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازآیت الله محمد حسینی الموسوی زنجانی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار  در رابطه با نخستین پویش مهر ماندگار که با محوریت کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این پویش کار خیر و خدا پسندانه‌ای است که در این روزهای سخت اتفاق افتاده و قطعا هم مورد رضایت خداوند قرار می‌گیرد. 
مرجع تقلید شیعیان افزود: در حال حاضر در این شرایط کرونا نیازمندان به کمک ما احتیاج دارند پس هر مسلمانی موظف است که دست هموطن خود را بگیرد.
وی با تاکید بر ضرورت دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: خدا به بانیان این پویش اجر دهد و امیدوارم بتوانند این مسیر خیر را به درستی پیش ببرند و موفق باشند.
پویش مهر ماندگار با لبیک به فرمان رهبر انقلاب و برای تامین بسته‌های مواد غذایی نیازمندان و جهیزیه نوعروسان از ۲۶ آبان ۹۹ آغاز و تا اسفند ۹۹ ادامه خواهد داشت و عموم علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://pouyeshmehrmandegar.com/ مراجعه کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰