تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۶۲
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از فراهم شدن امکان انتخاب و معرفی مهندس طراح معماری به صورت برخط از طریق کارتابل شهروندی در سامانه تهران من خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه، درباره امکان معرفی مهندس طراح معماری گفت: مطابق قانون نظام مهندسی ساختمان، انتخاب و معرفی مهندس طراح معماری توسط (مالک/ متقاضی) صدور پروانه صورت می‌گیرد، بدین جهت در راستای فرآیند هوشمندسازی و به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی و تسریع در امور، امکان انتخاب و معرفی مهندس طراح معمار از طریق کارتابل شهروندی مالکین در سامانه تهران من فراهم شد.
وی افزود: دیگر نیازی به مراجعه حضوری مالک نبوده و متقاضیان می‌‌توانند با مراجعه به سامانهurban.tehran.ir و با استفاده از نام کاربری شهروندی خود اقدام به ثبت اعتراض و دفاعیه کنند.
وی افزود: در صورتی‌که متقاضی فاقد حساب کاربری شهروندی باشد، ابتدا باید در سامانه تهران من (my.tehran.ir) ثبت نام کرده و پس از دریافت پیامک حاوی نام کاربری و رمز ورود برای ثبت تعهدنامه صیانت از نام کاربری، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کند.
سلیمی تأکید کرد: بعد از تأیید تعهدنامه در دفتر خدمات الکترونیک شهر، (مالک/ متقاضی) می تواند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و ورود با نام کاربری شهروندی خود، اقدام به انتخاب مهندس طراح معماری کند.
وی گردش کار صدور انواع پروانه ساختمانی را سه مرحله عنوان کرد و افزود: مرحله اول، تشکیل پرونده، ثبت درخواست تا صدور نقشه، مرحله دوم، ارائه نقشه های معماری توسط مالک، صدور و پرداخت فیش عوارض و مرحله سوم، تکمیل مدارک و صدور پروانه است.
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران گفت: متقاضیان پروانه ساختمانی می توانند مهندس طراح خود را که دارای شماره امضاء شهرسازی بوده و صلاحیت و ظرفیت لازم متناسب با پروانه ساختمانی مورد درخواست را دارد از طریق سامانه تهران من معرفی کرده و پس از تأیید وی، از سوی دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مراحل تکمیلی صدور پروانه خود را به صورت برخط پیگیری کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴