کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جان باختن 475 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته/27 استان در وضعیت قرمز

2 آذر 1399 ساعت 18:00

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13053 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که 2160 نفر از آنها بستری شدند.


به گزارش بلاغ به نقل ازسیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که دو هزار و ۱۶۰ نفر از آنها بستری شدند.
وی ادامه داد:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.
لاری اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی یادآور شد: ۵۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون پنج میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت متذکر شد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
لاری تصریح کرد: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 442947

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442947/جان-باختن-475-بیمار-کرونایی-24-ساعت-گذشته-27-استان-وضعیت-قرمز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com