کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاپولا: تدوین جدید جانی دوباره به «پدرخوانده» بخشید/صحنه هایی که تاکنون ندیده اید

2 آذر 1399 ساعت 16:00

فرانسیس فورد کاپولا: تدوین جدید به مناسبت سالگرد فیلم «پدرخوانده۳» جانی دوباره به این فیلم بخشیده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازورایتی، «پدرخوانده، کودا: مرگ مایکل کورلئونه» اثر ماریو پوزو در ۴ دسامبر با یک نمایش سینمایی محدود اکران می شود و در تاریخ ۸ دسامبر به صورت «Blu-ray »و دیجیتال پخش خواهد شد.

فرانسیس فورد کاپولا: تدوین جدید سالگرد فیلم «پدرخوانده۳» جانی دوباره به این فیلم بخشیده است.
فرانسیس فورد کوپولا می گوید: تدوین «پدرخوانده۳» که به منظور یادمان سالگرد خلق این اثر آماده شده، به این فیلم ژانر جنایی جانی دوباره بخشیده. اظهارات این نویسنده و کارگردان به بهانه معرفی مینی فیلم جدید تدوین شده «پدرخوانده، کودا: مرگ مایکل کورلئونه» منتشر شد که قرار است به صورت «بلو رِی» (Blu-ray ) در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
کاپولا پایان بخش ابتدایی فیلم را تغییر داد و تعدادی از صحنه هایی را که او و پوزوی فقید در ابتدا برای این فیلم که نامزد اسکار سال ۱۹۹۰ شده بود را در فیلم جای داده است.

کوپولا در مقدمه می گوید: از منظر موسیقایی، «کودا»(coda/قطعه پایان بخش موسیقی) نوعی اپیلوگ(بخش پایانی داستان) است. این یک جمع بندی است و این همان چیزی است که ما قصد داشتیم در اینتروی فیلم(مقدمه) باشد. 
«پدرخوانده، کودا: مرگ مایکل کورلئونه» اثر ماریو پوزو در ۴ دسامبر با یک نمایش سینمایی محدود اکران می شود و در تاریخ ۸ دسامبر به صورت «Blu-ray » و دیجیتال پخش خواهد شد.
در ادامه می توانید تیزر فیلم «پدرخوانده ، کودا: مرگ مایکل کورلئونه» اثر «ماریو پوزو» را تماشا کنید:
 

 
 
پدرخوانده (The Godfather) فیلمی درام جنایی برندهٔ جایزهٔ اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا، محصول سال ۱۹۷۲ کمپانی آمریکایی پارامونت است که بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو در سال ۱۹۶۹ ساخته شده‌است. فیلم‌نامهٔ این اثر حاصل همکاری فرانسیس فورد کوپولا و ماریو پوزو است. پیش از این، هیچ فیلمی داستان زندگی گروه‌های خلافکار و گانگسترها را این چنین به تصویر نکشیده بود. پدرخوانده یکی از بهترین و مورد احترام واقع شده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است.
ماجرای فیلم بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد و داستان فیلم دربارهٔ خانوادهٔ مافیایی کورلئونه است. در این فیلم بازیگرانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می‌کنند.
به دلیل استقبال تماشاگران از این فیلم، دو سال بعد از اکران آن، قسمت دیگری از این فیلم به نام پدرخوانده: قسمت دوم و در سال ۱۹۹۰ نیز قسمت سوم این فیلم با نام پدرخوانده: قسمت سوم ساخته شد.

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 442922

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442922/کاپولا-تدوین-جدید-جانی-دوباره-پدرخوانده-بخشید-صحنه-هایی-تاکنون-ندیده-اید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com