تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۱۸
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف در خصوص شرایط و ضوابط کاری شوراهای حل اختلاف در ایام کرونا، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، همه‌ ادارات و نهادها موظف به خدمت رسانی به مردم می‌باشند و شوراها نیز، از این قاعده مستثنی نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام و المسلمین صادقی در خصوص پاسخگویی به مراجعه کنندگان اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور باید به گونه‌ایی برنامه ریزی کنند تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بتوانند پاسخگویی روشن، صریح، به موقع و به حقی را، به مراجعه کننندگان داشته باشند.
این مقام قضایی هم‌چنین با اشاره به بخشنامه‌ایی که از سوی معاون اول قوه قضاییه صادر شده است گفت: مدیران شوراهای حل اختلاف در هر استانی باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند تا هم خدمت رسانی به مردم تعطیل نشود و هم جمعیت حاضردر هر مجتمع کاهش یابد به صورتی که در مناطق قرمز به حد یک سوم، در مناطق نارنجی 50 درصد و در مناطق زرد به حد 66 درصد برسد.
وی افزود: نحوه ی دور کاری ، مرخصی و حضور افراد در مجتمع‌ها، برعهده مدیران هریک از مجتمع ها در هریک از استانها خواهد بود.
صادقی در پایان با اشاره به آیه شریفه قرآن" ولیعفوا ولیصفحوا الا تحبون ان یغفر‌الله لکم" از گذشت و فضای همدلی مومنانه در ایام کرونا یاد کرد و گفت: با توجه به بیماری کرونا و رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم را به صلح و سازش و فضای همدلانه دعوت کرد و همکاران شوراهای حل اختلاف را به استفاده از ظرفیت های موجود در حل و فصل دعاوی در این برهه از زمان، با شرایط موجود، تشویق کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰