تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۱۷
همزمان با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، سخنگوی ارتش این رژیم از آغاز تمرینات گسترده با مشارکت نیروهای نظامی و ذخیره در حومه نوار غزه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از آغاز تمرینات نظامی با هدف بهبود وضعیت آمادگی نظامیان این رژیم خبر داد؛ حال آنکه فرماندهی جنوبی این رژیم برگزاری این تمرینات را در راستای اجرای سناریوی تشدید حملات به نوار غزه دانست.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در این تمرینات نیروهای نظامی و ذخیره مشارکت دارند.
طبق گزارش شبکه المنار، در بیانیه ارتش آمده است که برای برگزاری این تمرینات از قبل برنامه‌ریزی شده بود و این تمرینات در راستای تمرینات سالانه مربوط به سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود و از امروز یکشنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
در این بیانیه آمده است که رئیس ستاد مشترک ارتش آمادگی نیروهای تیپ غزه برای اجرای مأموریت‌های دفاعی با ابعاد گوناگون و تعامل با سناریوهای مختلف را خواهد سنجید.
به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه رئیس ستاد مشترک ارتش در قرنطینه بسر می‌برد از طریق سیستم‌های ارتباطی نظامی بر این تمرینات و سنجش آمادگی نیروها نظارت خواهد کرد.
نیروهای تیپ غزه در این تمرینات تعامل با سناریوهای مختلف را با همکاری شاخه‌های نظامی مختلف و دستگاه‌های امنیتی آموزش خواهند دید.
اجرای این تمرینات در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه در چند نوبت مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷