تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۱۴
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: امروز مرزهای جغرافیایی برای انقلاب اسلامی بی معناست و حق طلبان از سراسر دنیا امروز دنباله‌رو شعارهای ابدی انقلاب اسلامی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری "نجم" سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز در این سازمان برگزار شد.
محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم گفت: هسته‌های مسئله محور در واقع با توجه به اقتضائات گام دوم انقلاب اسلامی عبارت اخرای همان فرمایش امام راحل در پیام تاسیس بسیج دانشجویی است که فرمودند هسته‌های مقاومت را باید بسیجیان شکل دهند.
وی افزود: همانطور که می‌دانیم صدور پیام امام راحل برای تشکیل بسیج دانشجویی در واپسین دوران حیات ایشان و بعد از دوران جنگ تحمیلی بود، همانجا که تهاجم نرم دشمن هویدا شد و دشمنان که در عرصه جنگ سخت ناکام مانده بودند و یقین پیدا کردند از این راه نخواهند توانست به اهداف خود برسند تمام قوای خود را در عرصه جنگ نرم تجمیع کردند و این نبرد تاریخی جلوه ای از نبرد تاریخی حق و باطل است که همچنان ادامه دارد و شاید باید گفت امروز بیش از گذشته حساسیت پیدا کرده است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: دلیل چنین تهاجمی این است که ما اگر یک روز ما از ارزش های انقلاب در درون مرزهای کشورمان دفاع می‌کردیم، امروز مرزهای جغرافیایی برای انقلاب اسلامی بی معناست با با افق گشایی‌هایی ها که امثال شهیدسلیمانی برای انقلاب اسلامی رقم زدند دیگر انقلاب اسلامی را به مرزهای جغرافیایی محدود نمی کند و حق طلبان از سراسر دنیا امروز دنباله‌رو شعارهای ابدی انقلاب اسلامی هستند.
نیک‌روش افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و گام نخست با همت ملت ایران که 4 نسل پای انقلاب ایستاده‌اند به تفصیل اثبات شد و امروز برای اینکه ارزش‌هایی مانند عدالت در گوشه گوشه کشور و انشالله در سراسر گیتی محقق شود نیازمند برنامه تفصیلی است و شاید این همان چیزی است که انتظار مقام معظم رهبری برای روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی باشد.
وی گفت: نگاه به مقوله دولت و دولت‌سازی یک نگاه تمدنی  است و به عنوان یک مرحله بسیار مهم برای رسیدن به افق روشنی که در انتظار ملت مقاوم و بزرگ ایران اسلامی است. در آستانه گام سوم قرار داریم و از مراحل پنجگانه که مقام معظم رهبری تبیین کردند دولت سازی است که نیازمند سه رکن رکین است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: رکن اول گفتمانی است که مبتنی بر همان از ارزشهای باشد که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره کردند و تأکید کردند که ابدی است. رکن دوم برنامه دقیق است. گفتمان افق‌های کلان را ترسیم می‌کند قله‌ای است که به ما نشان داده می شود اما مسیر رسیدن به قله این پیچ و خم‌هایی دارد که باید به این پیچ و خم ها هم اشراف دقیق داشت و هم هم مجهز بود. رکن سوم هم زمینه عملیاتی شدن آن گفتمان را فراهم می کند نیروهای تراز آن گفتمان و متخصص در آن برنامه است. زمینه این ثروت هر سه در بسیج دانشجویی وجود دارد.
نیک روش تاکید کرد: امروز در جشنواره نجم زمینه را برای حضور جوانان در هسته های مسئله محور و توسعه این هسته‌ها را بیش از بیش فراهم کردیم. اختتامیه این جشنواره به نوعی یک افتتاحیه است و نقطه آغازی برای حرکت پست هسته های مسئله محور و تکثیر این هسته ها است. 
وی با اشاره به مشارکت دانشجویان از سراسر استان های کشور در جشنواره نجم گفت: از آثار رسیده به جشنواره مشخص است که گفتمانی که گفته شد مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: ما در مجموعه این سازمان این افتخار داریم که خادم همه جوانان و دانشجویان باشیم که از سراسر کشور و با سلایق مختلف قصد دارند که خدمتی به انقلاب اسلامی داشته باشند و آمادگی داریم که با استفاده از همه ظرفیت‌های خودمان برای پشتیبانی از آنها بهره‌مند شویم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰