تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۴۲۹۰۹
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محور‌های کوهستانی استان از جمله هراز، کندوان ، سوادکوه و کیاسر با بارش برف خفیف و در مناطق پایین دست با بارش باران همراه است.
۰
plusresetminus
بارش برف در محورهای کوهستانی مازندران/محور کندوان بازگشایی شد
علیرضا قدیمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در همه جاده‌های استان عادی و روان است.

وی بیان کرد: محور‌های کوهستانی استان از جمله هراز، کندوان ، سوادکوه و کیاسر با بارش برف خفیف و در مناطق پایین دست با بارش باران همراه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: محور کندوان که بامداد امروز به علت ریزش سنگ مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد اما خطر ریزش سنگ و کوه همچنان ادامه دارد.

قدمی بیان کرد: رانندگان با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن شوند.

وی تصریح کرد: در جاده های کوهستانی نیز شبانه روز گذشته شاهد ریزش سنگ و کوه بودیم به طوری که در کندوان از ساعت یک و نیم بامداد تا شش و نیم صبح امروز جاده مسدود شده بود که با تلاش راهداران این محور بازگشایی شد.

رییس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد با توجه به برودت هوا و بارش برف به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضع راه‌ها از سلامت فنی خودرو ، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.
 
قدمی در خصوص اجرای محدودیت های تردد در محورهای استان افزود: تردد خودرو‌های غیربومی در زمان دو هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها، فقط با برگه تردد امکان پذیر است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما