کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماس: وعده‌های مالی، سفرای تشکیلات خودگردان را به ابوظبی و منامه بازگرداند

2 آذر 1399 ساعت 13:45

یک عضو ارشد حماس اعلام کرد، به تشکیلات خودگردان فلسطین در مقابل بازگرداندن سفرایش به ابوظبی و منامه وعده‌های مالی داده شده است.


به گزارش بلاغ به نقل از«وصفی قبها» از اعضای ارشد جنبش حماس اعلام کرد، تشکیلات خودگردان فلسطینی در ازای بازگرداندن سفیران خود به منامه و ابوظبی وعده‌های مالی از این کشورها دریافت کرده است.
قبها به وبگاه «الخلیج آنلاین» گفت: در پشت پرده بازگرداندن سفرای فلسطین به امارات و بحرین قراردادهای مشکوک وجود دارد و رام‌الله فقط در راستای منافع خود عمل می‌کند.
وی تأکید کرد، تشکیلات خودگردان هیچ دستاورد سیاسی برای ملت فلسطین نداشته و هدف آن باقی ماندن در قدرت است.
تشکیلات خودگردان در اعتراض به عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، سفرای خود را از این دو کشور فراخواند اما هفته پیش (هجده نوامبر) در پی ازسرگیری هماهنگی امنیتی رام‌الله با رژیم صهیونیستی اعلام شد، سفرای تشکیلات خودگردان به منامه و بحرین بازمی‌گردند.
جنبش حماس این تصمیم تشکیلات خودگردان را خنجر به تلاش‌های ملی جهت ایجاد مشارکت ملی و راهبرد مقاومت برای مقابله با معامله قرن دانست و گفت: «این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که اعلام شده است هزاران واحدهای مسکونی شهرک‌نشین در شهر قدس اشغالی قرار است ساخته شود»





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 442899

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442899/حماس-وعده-های-مالی-سفرای-تشکیلات-خودگردان-ابوظبی-منامه-بازگرداند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com