تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۹۴
شهید مجتبى زرگر در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانید امروز مسئله اول ما تقابل اسلام و کفر است و باید اکنون برای دفاع از آب و خاک و میهن اسلامی‌مان باید جانانه دفاع کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید مجتبى زرگر:
بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام بیکران به امام عصر حضرت مهدى(عج) و نایب بر حقش خمینى بت‌شکن و با درود و سلام بیکران بر تمام گلگون‌کفنان و شهیدان انقلاب اسلامى و تمامى امت شهیدپرور ایران.
خداوندا من همواره موجودى ضعیف و گنهکار بوده و اگر خطا و اشتباهى کرده‌ام امیدوارم که مرا مورد عفو و بخشش خود قرار بدهى.
 پدر بزرگوار و ارجمندم شما حق زیاد گردن من داری و زحمات زیادى براى من کشیده‌ای و با تمام مشکلات و سختی‌هاى زندگى مرا به اینجا و به این سن رساندى از شما مى‌خواهم که مرا حلال کنى چون که من نتوانستم جبران زحمت‌هاى شما را بکنم. مادر گرامیم از تو نیز تقاضا دارم که من را حلال کنى و مرا ببخشی.
برادر عزیزم امیدوارم که همیشه تو نیز در سنگر مدرسه بتوانى جاى خالى مرا پر کنى و با قلمت مشت محکمى بر دهن دشمنان بکوبی.
خواهران عزیزم آرزوى سلامت شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم که در مرگ من شیون نکنید و صبور باشید
من بى‌هدف و کورکورانه این راه را انتخاب کرده‌ام و بدانید امروز مسئله اول ما تقابل اسلام و کفر است و باید اکنون برای دفاع از آب و خاک و میهن اسلامیمان باید جانانه دفاع کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴