تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۸۸
عضو هیات رئیسه مجلس طی یادداشتی به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد که بسیج تنها لفظ نیست بلکه معنایی است به وسعت دریا و خورشیدی گرمابخش و چشمه‌ساری جوشان.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس طی یادداشتی به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد که بسیج تنها لفظ نیست، بلکه معنایی است به وسعت یک دریا و خورشیدی است گرمابخش.
متن کامل یادداشت این عضو هیات رئیسه مجلس به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«بسیج» معنایی است به وسعت دریا. صرف لفظ نیست، خورشیدی است گرما بخش ‌و چشمه ساری جوشان. «بسیج» هم در میدان رزم پیشتازی است شگرف و هم در ساحت سازندگی پیشقراولی است بی نظیر. «بسیج» ترنم بهترین آوا در روزگار غربت انسانیت است. ملک و‌ ملکوت مبهوت نوع عملکرد اوست. گمنام است اما نام آشنا. بی ریا اما حاضر در تمام میدان‌ها. ساکت اما استوار. دشمن از نام او بیمناک و دوستان مشتاق جمال او.
سلام بر او آنگاه که در خاکریز رزم لرزه بر اندام خصم دون می‌اندازد. سلام ملائک ارزانی او آن زمان که گرد محرومیت از چهره آن پیر مرد گوژپشت می‌زداید.
سلام بر او آن زمان که در حوزه تحقیقات و فناوری عقل‌ها را مبهوت می‌کند. درود بر وی آن هنگام که با کار جهادی و شبانه روز بر مدار انجام تکلیف طواف می‌کند.
بسیجی منتظر است، منتظر اقدام به موقع و درست. با نگاه ژرف خود عمق مسایل را تحلیل می‌کند و با بیان و بنان فقط داعی به سبیل ربّ است. لحظه‌ای قرار ندارد.
«بسیج» را با وزن مادی محک زدن اوج انحراف است، او پرنده‌ای است دور پرواز که با زنجیر سست مادیت به اسارت نخواهد افتاد. ما به بسیجیان عاشق پیشه خود افتخار می‌کنیم. عشق به تلاش و خدمت بی‌منت ردای بسیج است و کار برای حصول رضایت رب الارباب دثار او و سلام علیه مادامت السموات والارضون. شیفته مرام بسیجیان.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما