تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۴۲۸۶۲
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از مشخص نبودن درآمدها و هزینه‌های کشور گفت: بودجه 1400 را باید عملیاتی مصوب کنیم نه با روش‌های سنتی و به همین دلیل باید اصلاح ساختار بودجه واقعی باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره بودجه 1400 اظهار داشت: مردم و مجلس باید بودجه سال 1400 را عملیاتی تدوین کنند ولی با شیوه‌های مرسوم و سنتی فعلی چنین چیزی محقق نخواهد شد بلکه باید درآمد و هزینه‌های واقعی با نظارت کامل رصد شده و با متخلفین برخورد شود. 
وی افزود: دولت برای اصلاح ساختار بودجه نظر مجلس را دریافت نکرده است و به همین دلیل نمایندگان مجلس یازدهم با طرحی تلاش کردند خط و مشی‌ای را برای اصلاح ساختار بودجه به مجلس بدهند که به نظرم جوابگو نخواهد بود زیرا بودجه کشور همواره سنتی است. 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که درآمدها و هزینه‌های کشور مشخص نیست و حتی هزینه‌ها بیش از درآمدهاست مشکلات بیشتر شده و لزوم نظارت و رصد دقیق ارقام و هزینه‌کرد بودجه بسیار ضروری است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰