تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۴۲۸۵۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی اجرای بیش از ۳۱۵ برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای بیش از ۳۱۵ برنامه در هفته بسیج سوادکوه شمالی/توزیع ۴۰۰۰ بسته بهداشتی در منطقه لفور
به گزارش بلاغ، احمد شعبانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته،از برگزاری ۳۱۵ برنامه شهرستانی و حوزه محور  در سطح پایگاه‌های مقاومت در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: به علت شیوع ویروس کرونا بیشتر در فضای مجازی خواهد بود و بیشتر رنگ و بوی خدمت رسانی دارد.
 
شعبانی  اضافه کرد: افتتاح گلزار شهداء، افتتاح خانه محروم، پروژه‌های محرومیت زدایی، خدمت رسانی در بحث ویروس کرونا که برنامه ریزی شده است که هر پایگاه مقاومت به عنوان یک پایگاه سلامت باشد از جمله این برنامه‌ها است. همچنین برگزاری کلاس‌های بصیرتی در فضای مجازی، بیان دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی، نشست سواد رسانه‌ای در فضای وبینار که برای اولین بار در شهرستان به اجرا در می‌آید و همچنین تجلیل از فعالان عرصه فضای مجازی، فعالان اقتصادی و تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های دیگری است که در هفته بسیج در سطح شهرستان سوادکوه شمالی انجام خواهد گرفت.
 
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در ادامه به تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج یقیناً از برکات و الطاف جلیۀ خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد که بی شک می‌توان گفت که نهال بسیج که به دست پربرکت امام خمینی (ره) کاشته شده، شکوفه‌های آن امروز دنیا را معطر کرده است و تفکر بسیج، احیای تفکر انبیاست و بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می‌تپد.

 شعبانی با تشریح خدمات ارزشمند بسیج در ۸ سال دفاع مقدس، مجموعه بسیج را مجموعه‌ای سازمان دهی شده و اثرگذار توصیف و تاکید کرد: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهاد‌ها و گروه‌های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود.
 
وی از توزیع ۴۰۰۰ بسته بهداشتی در منطقه لفور خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان سوادکوه شمالی همچنین مردم محروم منطقه لفور بسته بهداشتی ماسک و اقلام بهداشتی در این منطقه در بین خانواده‌های ۲۲ روستای منطقه توسط پایگاه‌های مقاومت ما آغاز خواهد شد.
 
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی افزود: در طول هفته بسیج نیز ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه شمالی برنامه‌های فراوانی را اجرا خواهد کرد.
 
شعبانی اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه از امروز  آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب هر پایگاه مقاومت یک پایگاه سلامت به کمک شبکه بهداشت و درمان جهت قطع زنجیره این ویروس منحوس کرونا است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما