مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی ایران گفت: برای احیای معادن غیر فعال مبلغ 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازداریوش دیودیده  پس از بازدید تعدادی از معادن چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: از جمله برنامه‌های اصلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال جاری فعال‌سازی معادن غیرفعال و کوچک‌مقیاس است.
اختصاص 50 میلیارد تومان برای رفع مشکلات زیربنائی معادن چهارمحال و بختیاری
مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی ادامه داد: برای رفع‌مشکلات زیربنائی معادن چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی صورت گرفته و مبلغی بالغ بر 50 میلیارد تومان برای پروژه‌های برق‌رسانی، ایجاد جاده دسترسی و انجام مطالعات و تحقیقات برای این استان در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجتمع معدنی شهر باباحیدر که مشکل برق‌رسانی وجود داشت، اقدامات کارشناسی صورت گرفت و در مرحله مزایده قرار دارد که تا قبل از پایان سال جاری  این پروژه در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

دیودیده اضافه کرد: رفع مشکلات زیربنائی مجتمع معادن سنگ کژدمی نیز از جمله پروژه‌هائی است که در همین امسال به مرحله اجرا خواهد رسید و همچنین اصلاح جاده دسترسی معادن جونقان نیز در دستور کار سازمان ایمیدرو قرار خواهد گرفت تا هم مسیر تردد مردم این منطقه بهبود پیدا کند و هم آسیبی به پل تاریخی که در مسیر این معادن است وارد نشود.
رفع مشکلات برق‌رسانی و جاده دسترسی مجتمع معادن شماره 2 شهرکرد
وی تصریح کرد: از دیگر موضوعاتی که بنا شده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در دستور کار خود قرار دهد رفع مشکلات برق‌رسانی و جاده دسترسی مجتمع معادن شماره 2 شهرکرد است که به دلیل تامین مصالح ساختمانی این استان اهمیت زیادی دارد که به صورت ویژه با همکاری معدن‌کاران و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزرات نیرو مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی با بیان وجود ظرفیت‌های ویژه معدنی در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده و کاهش درآمد نفتی باید ظرفیت استخراج معادن را افزایش دهیم که در این جهت برای احیای معادن غیرفعال و اجرای پروژه‌های جدید در سطح کشور مبلغ 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که 50 میلیار تومان آن سهم چهارمحال و بختیاری است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره برای اجرای هر پروژه‌ در هر منطقه‌ای اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی در قبال مردمان آن منطقه مورد تاکید و توجه ما بوده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما