تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۲۴
معاون اول‌ رییس جمهور با صدور پیامی رحلت آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان و یار دیرین امام و انقلاب و رهبری را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاسحاق جهانگیری معاون اول‌ رییس جمهور با صدور پیامی رحلت آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان و یار دیرین امام و انقلاب و رهبری را تسلیت گفت. متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی و وارسته آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان و یار دیرین امام و انقلاب و رهبری ضایعه ای بزرگ برای مردم شریف استان کرمان است.
مصیبت فقدان تاسف بار این روحانی خوشنام که نماد روحانیت روشن بین، مردم دار و معتدل و همواره محور وحدت آحاد مردم و گروه ها و جریان های مختلف سیاسی بود را به عموم مردم قدرشناس استان کرمان، روحانیت استان، علاقه مندان و دوستداران، بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما