کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد خبر داد

توزیع سبدمعیشتی در هفته بسیج عباس آباد

30 آبان 1399 ساعت 23:20

همزمان با هفته بسیج، ۱۶۵ برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود که ۳۰ برنامه محوری است.


به گزارش بلاغ، سید احمد معافی در نشست خبری با خبرنگاران  که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه عباس آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، شعار هفته بسیج امسال را، بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی اعلام کرد و افزود:به دلیل شیوع کرونا ویروس برنامه‌های هفته بسیج امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به صورت مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
وی به سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش بسیج و جایگاه آن در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج نعمت الهی برای خدمت گزاری به ملت است.
 
جانشین فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد به  مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و افزود نخستین روز از هفته بسیج رزمایش دفاع بیولوژیکی با حضور ۲۰۰ بسیجی در قالب ۵۰ تیم ضدعفونی در سطح شهر‌های عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
 
وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این هفته اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت پایگاه‌های مقاومت می‌باشد که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند.
 
معافی در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اضافه کرد:  شهدا آبروی محله با توجه به وضعیت نارنجی در شهرستان با حضور ۱۵ نفر و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، نشست‌های بصیرتی (در فضای مجازی)، افتتاح ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج و حوزه خواهران، اهداء مدال توسط قهرمان کاراته جهان به مادر شهیدان والامقام زرودی، توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، ۳۵۰ بسته بهداشتی و ۴ جهیزیه برای نوعروسان، اجرای طرح همیاران بازرسان اصناف، پویش نذر خون، افتتاح یک واحد مسکونی بسیج سازندگی، نامگذاری کوچه‌های سلمانشهر همراه با عکس شهید، رزمایش گشت‌های رضویون با حضور ۱۱۰ تیم عملیاتی، رونمایی از کتاب دفاع مقدس، ویزیت رایگان و مشاوره رایگان حقوقی، روایتگری دفاع مقدس با حضور رزمندگان بسیجی از جلمه برنامه‌ها است.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 442823

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442823/توزیع-سبدمعیشتی-هفته-بسیج-عباس-آباد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com