فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در 100 پایگاه بسیج میاندورود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حدود 100 پایگاه شهری و روستایی در راستای قطع زنجیره کرونا خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در 100 پایگاه بسیج میاندورود
به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تبریک این هفته به همه بسیجیان، اظهار کرد: امسال در هفته بسیج با شعار محوری " بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" چهل و یکمین سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: بسیج در پنجم آذر سال 58 به فرمان امام شکل گرفت و در دی ماه ۱۳۵۹ با تصویب در مجلس به‌صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با بیان اینکه هفته بسیح بزرگداشت جانفشانی‌ها است، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج سیاسی است ولی سیاسی کار و جناحی نیست! بسیج مجاهد است اما افراطی و بی‌انضباط نیست، یسیج با بصیرت است اما از خودراضی نیست، بسیج غیور و طرفدار علم است ولی علم زده نیست.

اصغری با تاکید بر اینکه امروز مشکلات اقتصادی ناشی از سومدیریت‌ها است، افزود: در این عرصه اگر مدیران جهادی قرار بگیرند که برای مردم دغدغه داشته باشند گام موثری را در مسیر اعتلای انقلاب برمی‌دارند و هر تهدیدی که در کشور اتفاق بیفتد به‌واسطه حضور بسیج تبدیل به فرصت می‌شود.

وی تصریح کرد: در این هفته بیش از ۳۵۰ برنامه را در سه حوزه فضاسازی، محیط و فضای مجازی و خدمات‌رسانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد کرد.

اصغری گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا در فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های ورزشی خاص هم‌چون تیراندازی به تعداد محدود، برگزاری نشست‌های بصیری در فضای محازی و توزیع هزار بسته معیشتی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: افتتاح پروژه آب‌رسانی در منطقه بالادست شهرستان با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی، افتتاح دو خانه محروم سیل‌زدگان با صرف اعتبار هر خانه ۱۲۰ میلیون تومان، توزیع بیش از ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم، اجرای رزمایش گشت رضویون بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در میاندورود است.

اصغری با بیان اینکه اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۷ پایگاه شهری و ۸۸ پایگاه روستایی در راستای قطع زنجیره کرونا اجرا خواهد شد، اظهار کرد: تجلیل از بهورزان عرصه سلامت و اجرای پویش مجازی با هشتگ چهل و یک سال عزت از برنامه‌های دیگر این هفته است.

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود از شرکت بسیجیان میاندورودی در طرح نذر خون خبر داد و گفت: در هفته بسیج برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا را در پایگاه شهید احمدی‌روشن در شهر سورک به‌همراه برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری، اجرای سرود پاتوقی با موضوع بسیج و برنامه‌های متعدد دیگری خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴