مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه کربلا اعلام کرد

اجرای مرحله دوم اهدای خون پیشکسوتان جهاد و شهادت در هفته بسیج

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۴۲۸۱۴
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا از اجرای مرحله دوم اهدای خون پیشکسوتان جهاد و شهادت درهفته بسیج خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای مرحله دوم اهدای خون پیشکسوتان جهاد و شهادت در هفته بسیج
محمد علی یوسفی  از مرحله دوم پویش نذر خون توسط پیشکسوتان جهادت و شهادت خبر داد و گفت: با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون، مرحله دوم طرح پویش نذر خون در هفته بسیج برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا با اشاره به اینکه  اولین طرح اهدای خون این سازمان در مردادماه سال جاری و سالروز ورود آزادگان اجرا شد، افزود: همان  طوری که در عرصه دفاع نظامی پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت حضور به هنگام و به موقع خود را ثابت کردند، امروز هم در هر فراخوانی حاضر شده و در عرصه خدمت رسانی پیشگام هستند.

یوسفی با تاکید بر روحیه بالای سلحشوری و آمادگی  پیشکسوتان استان مازندران در عرصه‌های خدمات رسانی، ادامه داد: در دوره پیک اول کرونا  ۴۰ تخت با حمایت پیشکوستان، مهیا شد تا با کمک شبکه بهداشت و علوم پزشکی، هر زمان که اعلام نیاز بود، به بیماران خدمات دهی کنند.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کربلا خدمات رسانی یادگاران دوران ایثار و شهادت را نوعی انتقال عملی تجریبات به نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد:  حضور پیشکسوتان در کنار آحاد جامعه بویژه جوانان سبب حذف شکاف نسل‌ها و باعث انتقال روحیه جهادی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما