کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه آمل:

مدیران کم‌کار در مدیریت کرونا عزل می‌شوند/"دورهمی" عامل 51 درصد موارد ابتلا به کرونا

1 آذر 1399 ساعت 21:55

فرماندار ویژه آمل گفت: در کنترل کرونا با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت، اگر مدیران ما کوتاهی کنند برخورد می کنیم و حتی در قانون اجازه عزل داده شده است.


به گزارش بلاغ، علیرضا شریعت در اولین نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین مسئولیت ما باید مدیریت کرونایی باشد، فقط این وظیفه کادر درمان، نیروی انتظامی و یا فرمانداری نیست، این وظیفه تک تک ماست؛ چرا که 51 درصد بیماری کرونا بخاطر مراودات خانوادگی است و برای کنترل این اپیدمی همه ما سهمی داریم که باید بپذیریم.

وی با بیان  شاخص وضعیت قرمز برای شهرها، عنوان کرد: به میزان هر صدهزار نفر جمعیت اگر روزانه ۴ نفر بستری کرونا اثبات شود، شهر وضعیت زرد ، اگر ۶ نفر نارنجی و اگر ۱۰ نفر بستری کرونا داشته باشیم وضعیت قرمز خواهد بود که  هر هفته یک بار این معیار جمع بندی می شود.

فرماندار ویژه آمل مصوبات ستاد ملی کرونا را مانند قانون، لازم الاجرا خواند و افزود: نمی توانیم مصوبات را تفسیر کنیم و موظف به اجرا هستیم، دو هفته محدودیت سازی در شهرهای قرمز خواهیم داشت، ورودی و خرجی کمربندی ها ازاد هستند عبوری از شهر رد شوند، در صورت ورود به شهر یک میلیون جریمه می شوند.
وی ادامه داد: یافته های پژوهشی نشان داده از ۹ شب تا پاسی از آن  نشست های خانوادگی بیشتر برگزار می شود و در این ساعت تردد ممنوع  شده است و این برای تردد خودروهای سواری خواهد بود، غیر از وسایل نقلیه عمومی، خدمات رسان، کسانی که کارت تردد دارند و افرادی که پیاده هستند.

شریعت در خصوص جریمه خودروها با پلاک غیر بومی گفت: افرادی که شاغل شهری دیگر هستند و یا افرادی که ساکن امل اند  ولی پلاک خودروهای آنان از شهرهای دیگر است می توانند با مدیران حوزه خود و یا از طریق فرمانداری اقدام به گرفتن کارت تردد کنند و با اثبات مالکیت کارت تردد بگیرند.

وی در خصوص تعطیلی بانک ها تصریح کرد: در شرایط سخت تحریمی قرار داریم، درامد دولت، مراودات شرکت ها و کارخانه ها شدیدا به بانک ها نیاز دارند، ستاد کرونا به این نتیجه نرسیده است که بانک ها بسته شوند، اما هیچ بانکی حق ندارد در دوران کرونایی چک را برگشت بزنند.

شریعت در پایان خاطرنشان کرد: در کنترل کرونا با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت، اگر مدیران ما کوتاهی کنند برخورد می کنیم و  حتی در قانون اجازه عزل داده شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442812

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442812/مدیران-کم-کار-مدیریت-کرونا-عزل-می-شوند-دورهمی-عامل-51-درصد-موارد-ابتلا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com