تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۴۲۸۰۸
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد گفت: سه شاخصه مهم رهبری در مورد بسیجی اخلاق، عمل به هنگام و بصیرت است که قطعا در هر فردی وجود داشته باشد می‌تواند عمل یک بسیجی را به خوبی انجام داده و موفق شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌ الاسلام محمد اسداللهی به مناسبت هفته بسیج در دیدار با حجت‌ الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه شهرستان که با حضور ابوالفضل علیزاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه و ولی الله زارعی بازرسی ناحیه انجام شد، اظهار داشت: امیدواریم شاخصه‌هایی از بسیج که مد نظر مقام معظم رهبری است خصوصا اخلاق که فصل بزرگی از حرکت یک بسیجی بوده در ما وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: بعد از تشکیل از نهاد مردمی توسط امام خمینی (ره) می‌بینیم که بسیجیان در تمامی عرصه از جمله جنگ حضور پر رنگی داشتند و با ایثار و مجاهدت خود توانستند جنگ را مدیریت کنند و البته حضور مردمی هم تاثیر گذار بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و ماموریت بسیجی امروز مشخص است و در تمامی عرصه‌ها حضور دارند که اکنون شاهد فعالیت آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا هستیم.
حجت‌ الاسلام اسداللهی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نیز به عنوان یک نیروی بسیجی و انقلابی پای کار باید امروز در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا از سال گذشته تا به امروز دیدیدم که خبرنگاران ما چگونه با جان و دل در راستای اطلاع رسانی وضعیت‌ها حضور داشتند.

وی یادآور شد: اصحاب رسانه به خوبی توانستند عملکرد بسیج و حرف بسیجی را به تمام دنیا مخابره کنند.

ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می شود
 حجت‌ الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و سلامتی برای بیماران اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی ما با مدیریت زیبای امام (ره) کارهای بسیار اعجاز آمیزی را از بسیج شاهد بودیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگی که امام (ره) انجام دادند و باید آن ایام را ایام الله نیز بدانیم، روزی بود که ایشان فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و بسیج را صادر می‌کنند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد تصریح کرد: بحث بسیج و عملکرد آن امروز بسیار تاثیر گذار است و مقام معظم رهبری برای اینکه نام بسیج را عنوان کند می گویند بسیج چیزی شبیه به افسانه است.

حجت‌ الاسلام موسوی تصریح کرد: بسیج با عمل به هنگام خود توانسته امروز فرهنگ سازی مناسب در مقابل ابر قدرت‌ها بایستند.

وی یادآور شد: جنگ پایان کار بسیج نبوده و آغاز یک عقلانیت در تبعیت از امام و پیشتازی در تمامی عرصه ها بوده است.‌

امام جمعه شهرستان محمودآباد در پایان افزود: ایران اسلامی امروز با فرهنگ بسیجی اداره می شود و اگر کمبود یا مشکلی دیده شود به خاطر نبود بسیج در آنجا بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴