کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خبر داد

تعطیلی بازار طلا در شهرهای ساری، آمل و بهشهر

1 آذر 1399 ساعت 13:52

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تعطیلی بازار طلا در شهرهای ساری، آمل و بهشهر خبر داد.


مهدی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تعطیلی بازار طلا در شهرهای ساری، آمل و بهشهر خبر داد.

وی افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت این سه شهر در مازندران از امروز اول آذرماه، بازارهای طلای این شهرستان‌ها به مدت دوهفته تعطیل است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به مجاز بودن تنها گروه‌های یک در شهرهای قرمز و ممنوع بودن فعالیت‌ها در گروه‌های 2، 3 و 4 در کلیه ساعات شبانه روز، بازارهای طلا نیز در زمره واحدهای صنفی غیر ضروری قرار گرفته و تعطیل خواهند بود.

معلمی ادامه داد: در شهرستان ساری نزدیک به 180 واحد صنفی طلا فروشی مشغول فعالیت هستند که با اعمال محدودیت‌های جدید تعطیل و معاملات بازار طلا انجام نخواهد شد.

به گفته وی، کلیه واحدهای صنفی این اتحادیه اعم از واحدهای فروشنده طلا، جواهر، نقره و سکه که در خیابان و یا مجتمع‌های تجاری و حتی بازار شهرهای آمل، ساری و بهشهر فعالیت دارند، ملزم به تعطیلی هستند.

گفتنی است با اجرای «طرح جامع محدودیت‌های کرونایی» از امروز شنبه  اول آذر ماه،  در حدود 100 شهرستان با وضعیت قرمز کرونا در سطح کشور، به جز مشاغل ضروری که شامل مراکز تامین نیازمندی‌های ضروری شهروندان و مسائل ایمنی و تندرستی می‌شود، به مدت دوهفته تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442805

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442805/تعطیلی-بازار-طلا-شهرهای-ساری-آمل-بهشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com