رئیس هیات قایقرانی مازندران:

قایقرانی مازندران دوباره رونق می‌گیرد

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۴۲۷۹۸
رئیس هیات قایقرانی استان مازندران با اشاره به تنوع فعالیت رشته‌های قایقرانی در این استان گفت: تلاش می‌کنیم در شهرهای مختلف استان پهناور مازندران به صورت تخصصی‌تر رشتههای قایقرانی را فعال کنیم.
۰
plusresetminus
قایقرانی مازندران دوباره رونق می‌گیرد
به گزارش بلاغ، حسین سینکایی در گفت‌وگویی، درباره فعالیت‌های هیات قایقرانی مازندران بیان کرد: در ابتدای تصمیم برای کاندیدا شدن در هیات، بررسی‌ها را آغاز کردم و از اول می‌دانستم با توجه به ظرفیت‌ها و اینکه هیات مازندران چند سال فعالیت خوبی نداشت کار سختی پیش‌رو خواهم داشت.

وی ادامه داد: وظیفه خودم می‌دانستم به عنوان یکی ورزشکاران قدیمی خدمتم را به قایقرانی مازندران انجام دهم و واقعیت این است که وقتی می‌دیدم استانی با این ظرفیت و توان بالا در قایقرانی فعال نیست دلم می‌سوخت و تصمیم گرفتم با حمایت و کمک همه ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان استان قایقرانی مازندران را به روزهای خوبش برگردانیم.

سینکایی تعیین روسای هیات‌های شهرستان‌های استان را اولویت کاری خود دانست و گفت: گمان می‌کنم برای اولین بار است که رئیس هیات استان در مازندران، برای انتخاب مسئولین شهرستان‌ها با ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان قایقرانی همان شهرها مشورت می‌کند. چون خودم دغدغه این رشته را دارم، باید روسای هیات‌ها هم همین فکر را داشته باشند و با همکاری هم بتوانیم فعالیت‌ها را گسترش دهیم.

وی از برگزاری جلسات با مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: مدیرکل جدید استان از ورزشی‌ها و کاملا بر فعالیت‌ها اشراف دارد و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت اداره کل در راستای اهداف قایقرانی به بهترین نحو استفاده کنیم.

سینکایی ایجاد ساختار برای فعالیت‌های هیات استان را از مهمترین برنامه‌های خود دانست و گفت: سعی کردیم با ایجاد یک ساز و کار مناسب در همه بخش‌های فعالیت‌های هیات، کار را به صورت علمی، منسجم و منظم پیش ببریم تا این ساختار در سال‌های آتی نیز نظم فعالیت هیات را حفظ کند و با عوض شدن افراد لطمه‌ای به کارکرد قایقرانی وارد نشود.

رئیس هیات قایقرانی مازندران همچنین بیان کرد: به دنبال این هستیم با همکاری همه خانواده قایقرانی در استان، ورزشکار و قایقران بسازیم و رسالت خود را در این راه قرار دادیم و صرفا به دنبال این نیستیم که بیلان کاری بدهیم و گزارش عملکرد بی‌نتیجه داشته باشیم و به امید خدا در سال‌های آینده قطعا قایقرانی مازندران جایگاه واقعی خود را پیدا خواهد کرد.

سینکایی درباره فعالیت شهرستان‌های هیات مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان‌های مختلفی در مازندران هیات قایقرانی دارند ولی تنها ۳ هیات فعال آن هم نه به صورت واقعی داریم و تلاش می‌کنیم علاوه بر فعال کردن هیات‌های موجود، از ظرفت و پتانسیل شهرهای مختلف مازندران در رشته‌های قایقرانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل بالای قایقرانی مازندران تصریح کرد: خوشبختانه در مازندران با توجه به تنوع جغرافیایی، زمینه فعالیت همه رشته‌های قایقرانی وجود دارد. البته انتظار نداریم که در همه شهرستان‌ها همه رشته‌ها فعال باشند اما تلاش می‌کنیم با توجه به توانایی هر منطقه، رشته مورد نظر همان شهر را فعال کنیم.

سینکایی در پایان گفت: مازندران افراد متخصص در قایقرانی کم ندارد و از نظر پتانسیل آبی هم شرایط مناسبی دارد و در کنار آن اسپانسرها هم آمادگی حمایت از ما را دارند و از حضور اسپانسرهای بیشتر با توجه به وسعت استان استقبال می‌کنیم. سعی ما این است با یک تلاش جمعی با همکاری همه دست‌اندرکاران، قایقرانی مازندران را رونق ببخشیم و حتما با فعال شدن هیات‌های بزرگی مثل مازندران، سطح قایقرانی کشور ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴