کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه سرخ‌رود:

مشکلات امروز ما فاصله گرفتن از تفکر بسیجی و انقلابی است

1 آذر 1399 ساعت 13:06

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه آن زمان که کشور نیاز به بازسازی داشت این بسیج سازندگی بود که در خط مقدم و صف اول حضور داشتند، گفت: مع العصف بودند کسانی که این تفکر را به حاشیه راندند و مدل‌های دیگر را جایگزین آن کردند که بسیاری از مشکلات امروز ما فاصله گرفتن از این تفکر بسیجی و انقلابی است.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: بسیج مستضعفان شجره طیبه‌ای بود حضرت امام راحل قدس الله نفسه الزکیه بنیان نهاد و ما تا امروز از ثمرات و برکات آن در حال بهرمند شدن هستیم.

وی در ادامه افزود: به فرموده امام خامنه ای بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه فداه و این انقلاب مقدس به آن نیارمند است و این موضوع را ما در طول ۴۱ سال از گذشت انقلاب به وضوح شاهد بوده و خواهیم بود.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه آن زمان که دشمن بعثی سودای تجاوز و تسلط بر ایران اسلامی را داشت، بسیج به ندای امام و ولی خود لبیک گفت، تصریح کرد: لبیک بسیج به ندای امام آن حماسه عظیم را آفرید که در تاریخ ماندگار شد، خاک خوزستان و ایلام و کرمانشاه و...از خون این دلاور مردان گلگون شد اما یک وجب از این خاک در دست متجاوز باقی نماند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: در زمان بلایا و مشکلات، بسیج پیشگام همه اقشار در خدمت رسانی است، در سیل و زلزله و در کمک و خدمت رسانی در زمان همه گیری ویروس کرونا،بسیج جانفشانی کرد و حضور موثر داشت.

وی گفت: نیروی بسیجی و تفکر بسیجی آن قدر در جمهوری اسلام درخشیدند که پرتو این درخشش ملت‌های آزاده را در منطقه فرا گرفت.
امام جمعه سرخ‌رود  ادامه داد: از عراق و سوریه گرفته تا لبنان و یمن با تاسی از تفکر بسیجی به سازمان دهی نیروهای مردمی و حشد الشعبی و ...اقدام کردند و خار چشم استکبار و اذنابش در منطقه و جهان شدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

تقی‌زاده عنوان کرد: در این برهه‌ دشمن با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای سنگین تلاش گسترده‌ای را برای تضعیف و نابودی تفکر بسیجی و انقلابی انجام داد و هنوز هم در حال تخطئه آن است.

وی با تاکید بر اینکه ما آنجایی ضربه خوردیم که  بعضی از مسئولین و دولت مردان با دشمن در این زمینه هم نوایی کردند، افزود: در این زمان بسیج و تفکر بسیج را در زمینه اقتصادی و عمرانی و تولیدی و سازندگی به حاشیه راندند و در نتیجه دچار صدمات سنگینی شدیم.

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: امام خامنه‌ای فرمود بسیج  یعنی نیروی کارامد کشور برای همه میدان ها؛ امروز بسیج باید با تشکیلات منسجم، تخصص، تلاش بی وقفه و جهادی در صحنه بودن و مهم‌تر از همه ایمان و اخلاص در جهت این رهنمود رهبر جامعه برآید و تا آن را به صورت اَتَمّ و اَکمل به منصه ظهور نرسانده از پای ننشیند.

تقی‌زاده اظهار داشت: برای همه بسیجیان این دلاور مردان انقلابی و سربازان مخلص و مومن و انقلابی و ولائی از پروردگار متعال طلب توفیق روز افزون می کنیم و این روز را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 442796

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442796/مشکلات-امروز-فاصله-گرفتن-تفکر-بسیجی-انقلابی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com