تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۸۹
معاون توسعه و پیش‌بینی مازندران گفت: روز شنبه نخستین روز از آذر ماه امسال شاهد بارش باران هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از بامداد شنبه نخستین روز آذر ماه امسال در مازندران، اظهار کرد: با نفوذ این سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف و وزش باد و کاهش نسبی دما در استان هستیم.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی بیشتر ارتفاعات استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: این وضعیت تا روز یک‌شنبه در آسمان مازندران تداوم دارد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بالاآمدن حجم آب رودخانه‌ها، مه آلود شدن ،کاهش دید ، ریزش سنگ ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی از پیامدهای این سامانه بارشی است که تاکید بر احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات استان است.
اسدی به کاهش ناپایداری آسمان مازندران از بعدازظهر روز یک‌شنبه اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه آسمان مازندران به‌صورت نیمه ابری تا ابری بتدریج از سمت غرب استان همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
وی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما