تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۸۷
شهید محمد خزایى در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت تنها سلاح برنده‌ای است که ابرقدرت‌هاى جهان قادر به درک آن نیستند زیرا از خون و از خود گذشتن ساخته شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید محمد خزایى:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون    
همه از خدا هستیم و بازگشت ما بسوى اوست.
با سلام و درود بر یگانه منجى عالم بشریت مهدى موعود(عج ) و سلام بر نایب بر حقش امام خمینى و سلام بر شهیدان بخون خفته انقلاب اسلامى که جان خود را فداى اسلام کردند.
شهادت تنها سلاح برنده‌ای است که ابرقدرت‌هاى جهان قادر به درک آن نیستند زیرا از خون و از خود گذشتن ساخته شده است.
مردم عزیز امت اسلامى اىران ای یاوران با وفاى حسین زمان، اى عزیزانى که بار سنگین انقلاب را بیش از هشت سال است که بر دوش خود گرفته‌اید و احساس مسئولیت مى‌کنید و نهال انقلاب اسلامى را با خون خود آبیارى کرده‌اید،‌ درود بر عزت و شرف شما.
بدانید اگر همه ما در راه اسلام و انقلاب اسلامى فدا شویم باز هم کاری برای این انقلاب اسلامى که منتهی به انقلاب مهدی (عج) است، نکرده‌ایم.
اى جوانان عزیز بسوى اسلام روى آورید که سعادت دنیا و آخرت در اسلام عزیزاست، از امام عزیزمان حمایت کنید مانند یاران با وفاى امام حسین(ع) که او را یارى کردند تا فرداى قیامت در پیشگاه احدیت روسفید باشید.
مادرم مى‌دانم که شهادت من براى شما بار سنگینى است اما اگر خواستى براى من گریه کنى براى مظلومیت امام حسین(ع) گریه کن و همچنان زینب وار صبور باش که خداوند با صابران است.
برادران عزیزم تقاضا دارم که حلالم کنید و همچنان از تمام افرادی که در تشییع جنازه من شرکت مى‌کنند تقاضا دارم مرا حلال کنند و امیدوارم راه شهیدان به خون خفته کربلاى سرخ ایران را ادامه دهند که بهترین و شریف‌ترین مرگ، شهادت در راه اسلام است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰