کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزییات طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی

1 آذر 1399 ساعت 15:50

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از ساعت 21 شب تا 4 صبح، هرگونه تردد در سطح شهر با خودروهای پلاک شخصی ممنوع است و خودروهای متخلف از طریق دوربین‌های سطح شهر کنترل و اعمال جریمه خواهند شد، در صورت ضرورت امکان استفاده از آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی وجود دارد.


به گزارش بلاغ به نقل ازمنوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین در مورد جزئیات طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: شهرستان‌های استان از لحاظ شیوع کرونا، به سه رنگ قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی شده‌اند، شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز، بویین زهرا و تاکستان در وضعیت قرمز و شهرستان آوج در وضعیت زرد قرار دارد.
وی افزود: در وضعیت قرمز به جز مشاغل گروه یک و سطح یک هیچکدام از مشاغل اجازه فعالیت در مدت اجرای این طرح را نخواهند داشت، در شهرستان آوج نیز به جز مشاغل گروه 4، بقیه مشاغل مجاز به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها، میوه و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار، مراکز تولید، توزیع و نگه داری محصولات غذایی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی، نانوایی‌ها، مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، اورژانس‌ها، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون بر، خدمات اپراتور ارتباطی، خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی، شرکت‌های خدمات اینترنتی، تعمیرگاه‌های خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی، فروشگاه‌های انواع قطعات و لوازم یدکی و فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات جز مشاغل ضروری هستند که تعطیل نخواهند شد.
حبیبی در رابطه به محدودیت‌های تردد شبانه گفت: از ساعت 21 شب تا 4 صبح، هرگونه تردد در سطح شهر با خودروهای پلاک شخصی ممنوع است و خودروهای متخلف از طریق دوربین‌های سطح شهر کنترل و اعمال جریمه خواهند شد، در صورت ضرورت امکان استفاده از آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی وجود دارد.
وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، تردد مشاغل ضروی مانند کادر درمان بیمارستان‌ها و نیروی انتظامی بلامانع است و لیست خودروها در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار داده می‌شود تا اعمال جریمه نشوند.
حبیبی در مورد ترددهای داخل استان عنوان کرد: تردد در داخل استان با پلاک‌های بومی تا ساعت 21 شب، بلامانع است. خروج پلاک‌های بومی از شهرستان‌های استان به خارج از استان و ورود پلاک‌های غیربومی از خارج به داخل استان ممنوع است.
وی افزود: در مواقع ضروی مدیران واحدهای تولیدی از طریق فرمانداری با ارائه مستندات می‌توانند برای خروج از استان اقدام کنند.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین خاطرنشان کرد: در وضعیت قرمز یک سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد، بقیه کارکنان نیز به منظور مشارکت در کارهای نظارتی و کنترلی در اختیار قرارگاه و ستاد مبارزه با کرونا خواهند بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 442786

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/442786/جزییات-طرح-هوشمند-محدودیت-های-کرونایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com