«جهش تولید» به عنوان شعارمحوری امسال نقشه راهی برای افزایش تولید و در نهایت بهبود شاخص‌های کسب و کار و رونق اقتصادی است که مسوولان کارخانه لاستیک‌ بارز کردستان با افزایش تولید تا ۱۷ هزار حلقه در روز به این مهم جامه عمل پوشانده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنامگذاری سال ۹۹ ‌به نام «جهش تولید» در ادامه مسیر شعارهای مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است که انتخاب شعار به منزله پیگیری خط و تشکیل منشور مدیریتی است که هر ساله قسمتی از پازل‌های آن در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد.
«جهش تولید» به عنوان شعارمحوری امسال نقشه راهی برای کمک به افزایش تولید و در نهایت بهبود شاخص‌های کسب و کار و رونق اقتصادی است که جدای از تلاش مسوولان امر، بخش خصوصی و متولیان تولید باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در استان کردستان جز چند واحد تولیدی، اکثر واحدها اشتغال‌زایی کمتر از 50 نفر دارند که در واقع می‌توان آنها را کارگاه نامید.
لاستیک‌سازی بارز کردستان از جمله واحدهای تولیدی بزرگ در کردستان بشمار می‌آید که در حال حاضر با 700 نیروی شاغل فعالیت چشمگیری دارد.

لاستیک بارز کردستان در زمینی به وسعت 44 هکتار در شهرک صنعتی دهگلان با هدف تولید تایرهای استیل بلت سواری، اس‌.یو.وی، ال‌تی‌آر و... با ظرفیت نهایی 16 هزار حلقه در روز احداث شد.
اگرچه تایرسازی بارز کردستان نسبت به برنامه اسمی آن عقب نیست بلکه در سال جهش تولید با افزایش یک هزار حلقه در روز نسبت به ظرفیت واقعی آن جلو است و قرار است تا پایان امسال به تولید 18 هزار حلقه در روز برسد.
تولید کارخانه بارز کردستان به ۱۸ هزار تایر در روز افزایش می‌یابد

معاون عملیات کارخانه لاستیک بارز کردستان می‌گوید: به دنبال سفر مقام معظم رهبری به کردستان احداث کارخانه لاستیک بارز مصوب شد و از سال ۹۲ کار تولید با دو هزار حلقه در روز آغاز شد.
سعید حافظی تصریح کرد: در سال ۹۶ با نصب دستگاه‌های جدید تولید تایر به ۴ هزار حلقه در روز افزایش یافت و کار ادامه پیدا کرد.
به گفته وی، در سال ۹۸ ظرفیت کارخانه به ۱۴ هزار حلقه در روز رسید و در سال جاری و متناسب با شعار جهش تولید رسیدن به ظرفیت اسمی کارخانه یعنی ۱۶ هزار حلقه در روز، در شهریورماه محقق شد.
حافظی خاطرنشان کرد: از مهرماه امسال هم بنا به دستور مدیرعامل مجتمع بارز، ظرفیت کارخانه تایرسازی بارز کردستان به ۱۷ هزار حلقه در روز افزایش یافت و تا پایان امسال به ۱۸ هزار حلقه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰۰ نفر نیروی انسانی در این کارخانه در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند که با اجرای طرح توسعه آن، تعداد نیروهای شاغل افزایش خواهد یافت.
اینکه کارخانه لاستیک بارز یکی از برکات سفر رهبری به کردستان است بر کسی پوشیده نیست، نقش این کارخانه در ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم، کاهش بیکاری و رونق اقتصاد منطقه پررنگ است که جوانانی بومی با کار در این کارخانه صاحب شغل شده و بدون دغدغه ازدواج کرده و تشکیل زندگی داده‌اند.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷