تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۷۴
مهدی هاشمی نژاد و محمدرضا محرمی دو بازیکن بااستعداد از ملوان بندر انزلی به تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازداود مهابادی سرمربی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران ۲۵ بازیکن برتر از سراسر کشور را به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد که از این تعداد، دو فوتبالیست از استان گیلان هستند.
با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال، محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت‌شدگان باید از روز شنبه هفته آینده اول آذرماه در اردوی تیم ملی جوانان در تهران حضور یابند.
این دو فوتبالیست به همراه سایر دعوت‌شدگان ابتدا باید در تست کرونا حضور یافته و سپس در تمرینات آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان ایران زیر نظر داود مهابادی سرمربی این تیم شرکت کنند.
مهدی هاشمی نژاد بازیکن رحیم‌آبادی تیم بزرگ‌سالان ملوان بندرانزلی است که فوتبال خود را از پایه‌های ملوان بندر انزلی آغاز نموده و توانسته به‌عنوان آقای گلی لیگ برتر نوجوانان نیز دست یابد و پس‌ازآن بارها پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و بازی‌های بسیار زیادی را برای تیم بزرگ‌سالان ملوان بندرانزلی در لیگ یک به میدان رفت.
محمدرضا محرمی مدافع میانی ملوان بندر انزلی نیز از بازیکنان بااستعدادی است که برخلاف شایعاتی که قبل از شروع فصل مطرح‌شده بود در ملوان ماندنی شد و دست رد به سینه پرسپولیسی‌ها زد تا همچنان یکی از بازیکنان شاخص و ارزشمند لیگ آزادگان باشد.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران  برای آمادگی حضور در مسابقات جوانان آسیا در تهران تا روز ۱۲ آذرماه زیر نظر کادر فنی این تیم در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت.
محرمی و هاشمی نژاد دو فوتبالیست ارزنده گیلانی دعوت‌شده به تیم ملی در صورت درخشش در مسابقات و عضویت تیم ملی فوتبال جوانان در آینده شانس این را خواهند داشت تا به همراه این تیم در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا حضور یابند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴