تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۷۱
در پی پیگیری خبرنگار فارس از توزیع مرغ‌های تاریخ گذشته و با هماهنگی دستگاه‌های متولی، بازرسین اداره بهداشت و دامپزشکی بابل طی ۳ روز بازرسی از محل مورد نظر، ۶۰ کیلو ران مرغ تاریخ گذشته از یک واحد فروش مرغ در بابل کشف و معدوم کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ از توزیع مرغ‌های تاریخ گذشته و با هماهنگی دستگاه‌های متولی، بازرسان اداره بهداشت و دامپزشکی بابل طی ۳ روز بازرسی از محل مورد نظر، ۶۰ کیلو ران مرغ تاریخ گذشته از یک واحد فروش مرغ در بابل کشف و معدوم کردند.
متاسفانه با توجه به اینکه آلودگی‌های محیطی و فعالیت خارج از ضوابط این واحد صنفی محرز شده، اما همچنان این واحد صنفی در حال فعالیت است.
استمرار فعالیت این واحد صنفی که تغییری پس از حضور بازرسین نیز نداشته است، می‌تواند برای سلامت شهروندان بابلی مخاطره‌آمیز باشد که نیاز است دستگاه‌های متولی، توجه بیشتری به این امور داشته باشند
اگرچه مستندات به فرماندار، دادستان و دیگر دستگاه‌ها ارسال شد، اما برخورد قاطعی تابحال با فرد متخلف صورت نگرفته و فعالیت وی همچنان ادامه دارد.
*کشف 60 کیلو ران مرغ تاریخ گذشته
در پیگیری این خبر از اداره‌کل دامپزشکی مازندران، گزارشی مبنی بر عرضه مرغ غیر بهداشتی توسط دامپزشکی بابل ‌واصل شد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی بابل به همراه شبکه بهداشت دو روز پیاپی به مکان مورد نظر مراجعه کردند.
روزهای سه شنبه و چهار شنبه روز اول مشکل خاصی نبود و روز دوم ۶۰ کیلو ران مرغ تاریخ گذشته ضبط و معدوم شد .
البته پای مرغ  فله مشاهده نشد علاوه بر اینکه این پای مرغ که در تصویر نشان داده می‌شود مشکل خاصی ندارد و سیاهی‌ها ناشی از سوختگی بستر است.
اقدامات قانونی لازم معمول و متصدی واحد به‌دلیل عرضه ران تاریخ گذشته امروز به تعزیرات حکومتی معرفی شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما