تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۶۶
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه قرارداد برخی نیروهای پتروشیمی این شهرستان، گفت: متاسفانه در میزان پرداختی حقوق برخی کارکنان این شرکت ابهاماتی وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ تعدادی از کارگران پتروشیمی خرم‌آباد اخیرا اعتراض خود را نسبت به برخی مشکلات در بحث قراردادها و میزان قوق کارگران این شرکت با خبرگزاری فارس در میان گذاشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.
در همین راستا مهرداد ویسکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه قرارداد برخی نیروهای پتروشیمی این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه در میزان پرداختی حقوق برخی کارکنان این شرکت ابهاماتی وجود دارد.

 
وی خاطرنشان کرد: در مدل بکارگیری برخی نیروهای پتروشیمی از نظر درآمد ابهاماتی وجود دارد که بایستی با تشکیل جلسه آن‌ها را پیگیری و برطرف کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم برقراری امنیت شغلی برای نیروهای پتروشیمی خرم‌آباد، افزود: با وجود اینکه اغلب کارگران و کارفرمایان شرکت بومی هستند، اما در نحوه قرارداد آن‌ها بایستی تجدیدنظر شود.
ویسکرمی بیان داشت: بسیاری از نیروهای بخش تعمیرات پتروشیمی مدعی هستند اگرچه دارای فعالیتی مشابه دیگر کارکنان این شرکت را دارند، اما از نظر میزان دریافتی حقوق و مزایا و همچنین نوع قرارداد تبعیض‌هایی وجود دارد.
وی با بیان اینکه بررسی این مشکل در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: در همین راستا با مدیرکل کار استان نیز جلساتی برگزار و مقرر شد که پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان نظارت دقیق بر اجرای قوانین است، افزود: چنانچه در موارد قانونی بکارگیری نیروها در پتروشیمی تخلفی مشاهده شود، قطعا با عوامل ایجاد مشکل برخورد خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴