تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۶۴
نشریه مارکا در خبری اختصاصی عنوان کرد که ستاره اسپانیایی زیدان در پنجره زمستانی رئال مادرید را ترک می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازایسکو به دلیل کم‌بازی کردن در ترکیب رئال مادرید می‌خواهد در پنجره زمستانی از این تیم جدا شود.
او که در سال 2013 از مالاگا به جمع یاران کهکشانی‌ اضافه شد قصد دارد این تیم را ترک کند.
به نقل از مارکا، ایسکو توسط پدرش به باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که می‌خواهد از این تیم جدا شود و باشگاه نیز از این اتفاق خوشحال است.
مارکا نوشته که باشگاه نیز می‌داند شرایط ایسکو در رئال مادرید ایده‌آل نیست و در ترکیب زیدان قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل حاضر است با این بازیکن کنار بیاید و او را در پنجره زمستانی به تیمی دیگر واگذار کند.
پنجره زمستانی از حدود 40 روز دیگر با آغاز سال جدید میلادی باز می‌شود و باید دید ایسکو در چه شرایط و زمانی رئال مادرید را ترک می‌کند.
او با رئال مادرید به 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده ولی دیگر مورد اعتماد زیدان نیست. همین مسئله نیز باعث شده بود تا هفته‌های گذشته نسبت به کم بازی کردن خود اعتراض کند. 
امسال، سال یورو 2020 (به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال این بازی‌ها به تاخیر افتاد) است و بازیکنان می‌خواهند با بیشتر بازی کردن در ترکیب تیمشان در تیم ملی و این رقابت نیز حضور داشته باشند. ایسکو به دلیل شرایط نه چندان خوب خود در رئال مادرید، حضور در ترکیب لاروخا را نیز از دست داده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما