عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه متأسفانه مأموران شهرداری و مدیران بندرعباسی کرامت خانمی که در یک آلونک زندگی می‌کرده را با تخریب آن مراعات نکرده گفت: گزارشی را در این باره تهیه کرده و به مجلس می‌دهم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسمیه رفیعی عضو فراکسیون زنان مجلس یازدهم امروز (شنبه اول آذر ماه 99) ‌در گفتگوی زنده تلویزیونی در برنامه چاپ اول شبکه خبر درباره تخریب خانه یک خانواده بندرعباسی اظهار داشت: متأسفانه برخورد بدی از سوی مأموران شهرداری با خانم رمضان‌زاده که در آن آلونک زندگی می‌کرد صورت گرفته و مأموران آلونک این خانواده را از بین برده‌اند.
وی افزود: وقتی موضوع را از استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس پیگیری کردم آنها اعلام کردند که این آلونک در بستر رودخانه ساخته شده و باید به دلیل تخلف صورت گرفته تخریب می‌شد.
عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: متأسفانه مأموران شهرداری و مدیران بندرعباسی کرامت این خانم که یکی از انسان‌های ساکن در هرمزگان است را مراعات نکردند، این در حالی است که اگر او خلاف قانون هم اقدامی کرده باشد اما نوع برخورد با این خانواده بسیار بد بوده است.
رفیعی گفت: از مسؤولان جمهوری اسلامی این گونه برخوردها حتی با متخلفان هم بعید است و نباید صورت بگیرد.
وی در باره زمین این آلونک هم اظهار داشت: این زمین متعلق به کسی نیست و در زمره حریم عمومی محسوب می‌شود.
وی افزود: وقتی فردی تخلفی در ساخت و ساز یک ویلای آن چنانی انجام می‌دهد گویا مأموران و مسؤولان جرات برخورد با او را ندارند اما به راحتی این آلونک را تخریب کردند؛ با این که باید قانون اجرا شود اما باید حرمت‌ها هم حفظ شود.
عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: این موضوع و تخطی مسؤولان قطعا بررسی خواهد شد و باید به بهترین شکل ممکن دلجویی از این خانواده بندرعباسی صورت گیرد.
رفیعی در باره روند درمان خانم رمضان زاده که در این آلونک زندگی می‌کرد، گفت: خانم رمضان زاده از روند درمان خود ابراز رضایت کرده و وقتی به تهران بازگردم گزارشی را در این باره تهیه کرده و به مجلس خواهم داد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما