تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۵۵
نام‌نویسی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا که پیش از این تا پایان آبان اعلام شده بود تا روز ۹ آذر‌ماه تمدید شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ نام‌نویسی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا تا روز ۹ آذر‌ماه تمدید شد. این مهلت پیش از این پایان آبان اعلام شده بود که تا ۹ آذر تمدید شد.
دور جدید طرح ملی تلاوت قرار است به صورت گسترده در سراسر کشور برگزار شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.
این طرح تا سال گذشته ویژه پسران بود اما امسال این دوره‌ها برای دختران هم برگزار می‌شود، همچنین رده سنی پسران ۸ تا ۱۴ سال و رده سنی دختران ۱۰ تا ۱۵ سال است.
شرکت‌کنندگان در طرح ملی تلاوت ابتدا در یک دوره مقدماتی و پیش‌نیاز به مدت ۴۵ روز شرکت می‌کنند و در صورت کسب نصاب‌های لازم به دوره اصلی راه پیدا می‌کنند که در آن دوره، طی برنامه‌ریزی بلند مدت دوساله تحت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.
البته برنامه‌ریزی بلند مدت طرح طی ۶ سال است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره دو ساله وارد دوره‌های بعدی می‌شوند.
علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی استعدادهای تلاوت قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی طرح ملی تلاوت به نشانی www.melitelavat.ir ثبت‌نام و یا اطلاعات بیشتر دریافت کنند.

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷