پیشکسوت استقلال گفت: در این گلی که فرشاد احمدزاده به استقلال زد خیلی حرف وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره بازی استقلال و فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود در نیمه اول هر دو تیم روی کارهای فیزیکی تمرکز داشتند و مسابقه ای نبود که از نمایندگان ایران در آسیا انتظار داشتیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و هر دو تیم به بازی سرعت دادند در اواسط نیمه دوم زمانی که بازی فروکش کرده بود، فولاد استفاده کرد و توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.
وی ادامه داد: گلی که فرشاد احمدزاده زد نشان داد که حتما نباید سر زن‌ها قد بلندی داشته باشند. در این گلی که استقلال خورد خیلی حرف وجود دارد.
پیشکسوت استقلال عنوان کرد: بعد از گل فولاد داور خیلی سختگیرانه پنالتی گرفت اما تاکتیک استقلال بعد از گل دوم شایسته و بایسته و مناسب این تیم نبود. نباید این طور می‌شد که توپ را از هر جا بگیرند و سانتر کنند چون کولی‌بالی مدافع قد بلندی در فولاد است. به نظر من اگر فولاد خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست گل سوم را هم بزند.
وی در مورد اینکه عملکرد فکری را چطور می‌بینید گفت:‌این مربی را باید بیشتر حمایت کنند به هر حال ما همین بازیکنان را در اختیار داریم و باید با همین نفرات گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم البته مربیان هم باید دانش علمی خود را بیشتر کرده تا تاکتیک‌های بهتری را ارائه دهند.
مؤمنی در مورد اینکه نبود شیخ دیاباته چقدر به ضرر استقلال بود گفت: ببیند ارسلان مطهری تحرک بسیاری دارد اما شیخ دیاباته با تفکر بیشتری بازی می‌کند به نظر من وحدت شیخ دیاباته و قائدی بیشتر است. البته منظورم این نیست که ارسلان نباید بازی کند.
پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه فعلا جایگزینی برای کریمی در استقلال نیست گفت: آرش رضاوند بازیکن تکنیکی است اما بازی خیلی مهم است کریمی با دید بازتری در میدان حضور داشت و فعلا جای خالی او احساس می‌شود. ما محمد داوری را در آکادمی استقلال داشتیم اصرار زیادی کردند که او به تیم بزرگسالان برود اما نشد حالا می‌بینیم که او در گل‌گهر آقایی می‌کند این بازیکن 23 ساله است و می‌توانست وزنه خوبی برای استقلال باشد متأسفانه ما از نیروهای خودمان هم استفاده نمی‌کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴