تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۵۱
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، گفت: به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تنها به شرط رعایت شاخص های احداث آزادراه و مسایل ایمنی اجازه افتتاح آزادراه تبریز- سهند داده خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازموسی خلیل اللهی با بیان اینکه خوشبختانه پس از سالها آزاد راه تبریز – سهند به بهره برداری خواهد رسید، افزود: البته احداث یک آزادراه مبنی بر رعایت شاخص هایی بوده که باید رعایت شود و متاسفانه تاکنون اصول مد نظر در این پروژه رعایت نشده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس مکاتبات انجام شده با استانداری آذربایجان شرقی در صورتی که مسایل ایمنی و شاخص های مدنظر در احداث آزاد راه رعایت نشود اجازه افتتاح و بهره برداری از آن داده نخواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه خاطره خوبی از احداث برخی پروژه های راه سازی در استان از جمله اتوبان شهید کسایی که در طول 17 کیلومتر اتوبان خروجی های متعددی ایجاد شده و این موضوع عامل افزایش تصادفات و تصرف اراضی ملی شده، در اذهان عمومی نمانده است.
وی تأکید کرد: با توجه به این مساله به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تنها به شرط رعایت شاخص های احداث آزادراه و مسایل ایمنی اجازه افتتاح آزادراه تبریز- سهند داده خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰