تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۴۲۷۴۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محمد منظری ناحیه بندرعباس گفت: بسیجیان، فرهنگ ایثار و شهادت را از مقتدای خویش، امام حسین(علیه السلام) الگوبرداری کردند و ادامه‌دهنده این فرهنگ تا پای جان هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمود قاسمی اظهار داشت: روحیه بسیجی موجب پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود که باید این روحیه را در بین آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان اشاعه داد.
وی افزود: بسیج از ابتکارات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که در حال حاضر باید بسیجیان به رهنمودهای امام راحل و همچنین منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به‌خوبی عمل کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محمد منظری ناحیه بندرعباس بیان کرد: بسیجیان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) آن را مطرح نمودند، نقش مهمی بر عهده دارند و باید جهت تحقق این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.
قاسمی در ادامه گفت: بسیجیان، فرهنگ ایثار و شهادت را از مقتدای خویش، امام حسین(علیه السلام) الگوبرداری کردند و ادامه‌دهنده این فرهنگ تا پای جان هستند.
وی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: یکی از مهمترین و موثرترین برنامه‌های شاخص هفته بسیج، برگزاری نمایشگاه و احداث غرفه‌های دستاوردهای قرارگاه تحول محلات استان هرمزگان است که از پنجشنبه مورخ ۲۹ آبان‌ماه در مسجد جامع بندرعباس افتتاح شد.
سرگرد قاسمی یادآور شد: بسیجیان همچون دیگر ملت ایران بر آرمان‌ها و اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس جهت دفاع از مرز و ناموس ایران اسلامی پایبند هستند و از بذل جان خویش، هراسی ندارند و در هفته بسیج تنها گوشه‌ای از عملکرد آنها به نمایش گذاشته می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰