نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیانیه‌ای با محکومیت تخریب آلونک یک شهروند بندرعباسی آورده است: پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیانیه‌ای با محکومیت تخریب آلونک یک شهروند بندرعباسی آورده است: پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
در حادثه غم‌انگیزی که در تخریب آلونک یک خانم سرپرست خانواده در استان هرمزگان اتفاق افتاد و انعکاس آن در فضای مجازی منجر به سوء استفاده معاندین در رسانه‌های بیگانه شد، موجبات تألم و تأثر اینجانب و مردم شریف گردید.
این حادثه باید زنگ خطر و هشداری برای مسؤولان در نحوه مواجهه با چنین پدیده‌هایی باشد. نوع برخورد و تدبیر مدبرانه در مدیریت این حوادث بر فرض که اقداماتی غیرقانونی هم صورت گرفته باشد امری است که با عقل و خرد منطبق است. 
اینجانب ضمن تاکید بر قانون‌مداری و اظهار همدردی با این خانواده بر رسیدگی فوری به مشکل آنان و نظائر آن در استان توصیه می‌کنم و با خاطیان احتمالی وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴